کد خبر: ۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب شرق استان تهران موسسه اعتباری کوثر با حضور معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران دوایر و روسای شعب استان تهران برگزار شد.
مدير جديد شعب شرق استان تهران معرفي شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه کوثرگفت: انصاف از مکارم اخلاقی و به تعبیر قرآنی و روایی از مصادیق والاترین اعمال است که باید در معاشرت با مردم رعايت شود.
امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی موسسه اعتباری کوثر در این مراسم با اشاره به مراحل شکل گیری موسسه کوثر بیان داشت: با همت مدیران و تلاش جهادی کارکنان این موسسه بنا نهاده شد و هم اکنون هم باید دست در دست یکدیگر داده و با استفاده از جوانان، با انگیزه مضاعف و اتکاء به دانش و علوم روز آینده را به بهترین شکل ساخت.
اسعدی با تاکید بر رعایت انضباط مالی گفت: انضباط مالي مي تواند بسياري از مسائل و مشكلات فراروی مجموعه های اقتصادی را مرتفع نموده و همچنین مديريت صحيح و هدفمند، چابك سازي و پيشرفت سازماني را به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: به کارگیری  نیروهای جوان، با انگیزه، مسووليت پذير ، متخصص و متعهد از جمله عواملي است كه مي تواند تاثير بسزايي در پيشبرد اهداف و تحقق چشم انداز موسسه اعتباری کوثر داشته باشد .
شیرکوند مدیر سابق شعب شرق استان تهران: اميدوارم اين تغيير و تحول به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های موسسه اعتباری کوثر باشد و نویدبخش گشايش مسیرهايي تازه در ادامه فعالیت پرشتاب موسسه گردد .
وی تاکید کرد:  مشارکت و تعامل بیش از پیش همه کارکنان متضمن عبور با صلابت از تغییرات است .
علی نجفی سرپرست جدید شعب شرق استان تهران ضمن تقدير از حسن اعتماد سرپرست موسسه گفت: امیدوارم با همكاري كاركنان جوان و با انگیزه در جهت پيشبرد اهداف استان و در نهایت تعالی کوثر گام برداریم .
در پایان این مراسم حکم انتصاب علی نجفی سرپرست شعب شرق استان تهران موسسه اعتباری کوثر ارایه و از تلاش های قاسم شیرکوند تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: