کد خبر: ۶۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
با هدف حمایت از روستاییان و عشایر؛
تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با شرکت خدماتی کالای شهروند با حضور نمایندگان و کارشناسان طرفین منعقد شد.
عرضه تولیدات روستاییان و عشایر در فروشگاه های شهروندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین  به نقل روابط عمومی شهروند، این تفاهم نامه با هدف همکاری های دوجانبه میان مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند و محمد رضا واعظ مهدوی مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید تا به واسطه آن فرصت های لازم در خصوص حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی و همچنین توجه به توان اقتصادی خانوارهای روستایی و افزایش قدرت خرید مردم در این مناطق فراهم شود.
بر همین اساس استفاده از ظرفیت های داخلی، اشتغالزایی، بسترسازی برای حمایت از تولیدات و محصولات روستاییان و عشایر در شبکه توزیع کالای شهروند و از طرفی کمک به بهبود معیشت روستاییان بخش دیگری از محورهای مورد تاکید در این تفاهم نامه بود که توسط مدیرعامل شرکت شهروند و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید.
در همین راستا و با توجه به استقبال و علاقمندی روز افزون شهروندان نسبت به عرضه محصولات عشایری و روستایی در سال های اخیر، شرکت شهروند مصمم است به عنوان حلقه واسطه میان تولیدکنندگان روستایی و مصرف کنندگان به طور مستقیم و با کنترل کیفیت و قیمت مطلوب و استانداردهای لازم این محصولات را در فروشگاه های شهروند عرضه کند.
گفتنی است توسعه فروشگاه های زنجیره ای شهروند در سایر استان های کشور از دیگر برنامه های پیش رو در این شرکت است که در آینده ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: