کد خبر: ۷۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوشرویی را خواسته اصلی مردم از کارکنان تمام دستگاهها دانست و گفت: جشنواره خوشرویی تنها مختص سازمان تامین اجتماعی نیست بلکه این سازمان پرچمدار خوشرویی است و همه دستگاهها باید به این ویژگی مزین شوند.
سازمان تامین اجتماعی پرچمدار خوشرویی استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد شریعتمداری در جشنواره خوشرویی که از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم دکتر نوربخش طبابت را با اخلاق حسنه و خوشرویی همراه می کرد و به همین دلیل از جشنواره خوشرویی نیز استقبال کرد.
وی افزود: این جشنواره از جوار امام رئوف آغاز شده است و امیدوارم در همه کشور گسترش یابد.
شریعتمداری خوشرویی را از نیازهای مهم جامعه ارزیابی کرد و گفت: رضایت و خشنودی مردم تنها با پول بدست نمی آید بلکه با توجه و برخورد کریمانه و مهربانی با آنها بدست می آید. وقتی کسی به دیگران عشق و مهربانی می دهد، در مرحله اول در خود آن شخص رضایت قلبی ایجاد می شود.
وی ادامه داد: چالش مهربانی از کنار مضجع شریف امامی شروع شده که نه تنها با انسانها بلکه با حیوانات هم مهربان است و به ضامن آهو معروف است؛ به همین دلیل ندای خوشرویی و مهربانی در سراسر کشور گسترش یافته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه جوامع در کنار رفاه انجام می شود و رفاه رابطه مستقیمی با مهربانی دارد. مهربانی یک کنش داوطلبانه است و کنش داوطلبانه یکی از معیارهای اقتصادی و اجتماعی جوامع توسعه یافته محسوب می شود.
شریعتمداری بر لزوم افزایش مهربانی و خوشرویی در تمامی مجموعه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: این مجموعه بزرگ روزانه محل مراجعه حدود یک میلیون نفر است و می توانیم با مهربانی و خوشرویی رضایتمندی قابل توجهی در جامعه ایجاد کنیم.
وی جشنواره خوشرویی را ابتکار خوبی از سوی سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: آقای زدا که فردی متخصص در حوزه تامین اجتماعی است و در کنار تخصص فردی متعهد و جانباز است. انتظار می رود رفتار توام با خوشرویی را در سازمان تامین اجتماعی بیش از گذشته ترویج کند.
شریعتمداری با تاکید بر اینکه پاکدستی و امانتداری نسبت به مردم از مهمترین مصادیق خوشرویی است، گفت: مردم عزیز شایسته این هستند و حق دارند که از خدمات سازمان تامین اجتماعی توام با اکرام استفاده کنند.
وی افزود: به فرموده امام علی( ع) از نشانه های مومن شادمانی در چهره است و اگر ناراحتی دارد آن را در قلب خود نگه می دارد و شادی های خود را با دیگران در میان می گذارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به خاطر از دست دادن مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین متاثر شدیم اما خوشحالیم که از آن مرحومان آثار ارزشمندی باقی مانده و جشنواره خوشرویی نیز از جمله یادگاری های ایشان است.
شریعتمداری ادامه داد: امروز و در جشنواره خوشرویی همه را به مهربانی دعوت می کنم. مهربانی با کودکان، یتیمان، نیازمندان، بیماران، معتادان و همه کسانی که مهربانی بیشتر آنها را به زندگی باز می گرداند.
 
محمدحسن زدا: امیدوارم جشنواره خوشرویی به کل کشور گسترش یابد
 محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیوستن به جشنواره خوشرویی تشکر کرد و گفت: خوشرویی و احترام به مخاطب در زمان خدمت رسانی اهمیت زیادی دارد و به عنوان یک اصل باید همواره مورد توجه باشد.
وی از همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی بابت ابتکاری که برای جشنواره خوشرویی نشان داده اند تشکر کرد و افزود: جای قدردانی دارد که همکاران تامین اجتماعی در کنار انجام وظایف اداری خود این ایده بسیار خوب را اجرایی کردند و انتظار می رود که مدیران ارشد سازمان برای گسترش این ایده در کل کشور برنامه ریزی کنند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی: امروز جشن تکریم اخلاق و کرامت انسانی را برگزار می کنیم
 دکتر داستانی، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت: امروز جشن تکریم اخلاق و کرامت انسانی را برگزار می کنیم.
وی با استناد به آیات قرآنی اظهار داشت: نفس عمل همکاران در برگزاری جشنواره خوشرویی باعث گسترش این فرهنگ با ارزش شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: