کد خبر: ۷۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
در ادامه دیدارهای صمیمانه مدیرعامل بانک کشاورزی با مدیران استانی شعب این بانک که با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه و به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف و حرکت در مسیر بالندگی صورت می گیرد، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با اسعد فهیمی مدیر شعب استان کردستان در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی در تهران دیدار و گفت و گو کرد.
تحقق 126 درصدی برنامه سپرده های مردمی بانک کشاورزی کردستانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار که روز دوشنبه 17 دی ماه در ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد، فهیمی عملکرد مدیریت این بانک در استان کردستان را در حوزه های تجهیز منابع،وصول مطالبات و املاک تملیکی،مدیریت اعتبارات،خدمات نوین و بانکداری الکترونیک،خدمات ارزی، و... در فضایی صمیمانه برای مدیرعامل بانک تشریح و رهنمودهای لازم را دریافت کرد.
بر اساس این گزارش، تحقق  126 درصدی برنامه سپرده های مردمی، جذب 89 درصدی اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری،  افزایش سرانه مبلغ ضمانت نامه های صادره، افزایش نسبت سپرده های ارزان قیمت، تحقق 68 درصدی برنامه بانکداری مجازی و رشد عملیات ارزی استان، از جمله دستاوردهای مدیریت بانک کشاورزی استان کردستان در سال جاری تا کنون بوده است.
این گزارش می افزاید هدف اصلی از برگزاری این سلسله نشست ها علاوه بر بررسی نقاط قوت و ضعف و تحلیل عملکرد، بیان بی واسطه انتظارات و دیدگاه ها، همسان سازی فرهنگ سازمانی در رده های مختلف ، ترویج الگوی مناسب ارتباطی برای تمام سطوح سازمانی و افزایش تعهد سازمانی برای رشد و بالندگی بانک کشاورزی است.
شایان ذکر است در این برنامه، مدیران استان ها پیش از نشست با مدیرعامل، در کارگروه تحلیل عملکرد که با حضور عبداله سلیمانی مدیر امور حوزه مدیریت و رییس و معاونان اداره کل نظارت و امور شعب این بانک برگزار می شود، حضور می یابند و عملکرد آن ها و نقاط قوت و ضعف استان در شاخص های کمی مورد تحلیل قرار می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: