کد خبر: ۷۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
13 سال از عروج آسمانی و ملکوتی سردار سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی سردار عاشورایی روز‌های سرد عملیات کربلای 5 در روز 19 دی 1384 می‌گذرد. حال و به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهادت سردار احمد کاظمی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن وداع حاج قاسم سلیمانی با پیکر این سردار شهید قابل مشاهده است.
13 سال از عروج آسمانی و ملکوتی سردار سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی سردار عاشورایی روز‌های سرد عملیات کربلای 5 در روز 19 دی 1384 می‌گذرد.
۱۳ سال پیش و در روز نوزدهم دیماه ۱۳۸۴ سردار حاج احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه ده تن دیگر از معاونان این نیرو و فرماندهان سپاه اسلام، بر اثر سقوط هواپیما به دلیل نقص فنی به آنچه سال‌ها در پی آن بودند، رسیدند و به جمع یاران صدیق شهیدشان پیوستند.
سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از همرزمان شهید احمد کاظمی بود که در دوران دفاع مقدس فرماندهی بسیاری از عملیات‌ها را بر عهده داشتند و در مقابل رژیم بعثی عراق شجاعانه جنگیدند و از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.
شهید احمد کاظمی بسیار مورد توجه و علاقه سردار سلیمانی بود تا جایی که وی در این باره گفته است:
«زمانی که احمد به شهادت رسید، تصورم این بود که تمام روزنامه‌ها این گونه تیتر بزنند که فاتح خرمشهر به شهادت رسید، همانطور که به طور مثال وقتی نابغه‌ای در حوزه ریاضیات فوت می‌کند، روزنامه‌ها تیتر می‌زنند پدر علم ریاضیات دار فانی را وداع گفت. فکر می‌کنم حقی که او بر گردن مردم ایران دارد، از دیگر اندیشمندانی که مورد تجلیل قرار گرفتند، نه‌تنها کمتر نبوده، بلکه بیشتر نیز بوده است».
حال و به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهادت سردار احمد کاظمی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن وداع حاج قاسم سلیمانی با پیکر این سردار شهید قابل مشاهده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار