کد خبر: ۷۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
نوسان های لحظه ای در بازار سکه و طلا
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: صبح امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی تا ۳میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بالا رفت اما ظهر به ۳میلیون و ۸۸۰ هزار تومان کاهش یافت.
سکه به مرز 4 میلیون تومان رسید
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: صبح امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی تا ۳میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بالا رفت اما ظهر به ۳میلیون و ۸۸۰ هزار تومان کاهش یافت.  
محمد کشتی آرای اظهار کرد: با توجه به آغاز روند افزایشی قیمت ها از روز گذشته بازار طلا و جواهر شاهد نوسانات قیمت ها بود و خوشبختانه تا ظهر امروز قیمت ها تا حدی تعدیل شده است.
وی افزود: اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت ۳میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به نرخ ۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و سکه های گرمی ۶۷۵ هزار تومان داد و ستد می شود.
وی بیان کرد: بر اساس قیمت های امروز، حباب سکه برابر با ۴۰۰هزار تومان است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره نرخ طلا توضیح داد:‌امروز در بازار هر گرم طلای ۱۸عیار به قیمت ۳۵۶هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز به نرخ یک میلیون و ۵۴۳ هزار تومان معامله می شود.
وی تصریح کرد: صبح امروز قیمت هر مثقال طلا تا یک میلیون و ۵۷۵ هزار تومان بالا رفت و تا ظهر روند نزولی یافت.
کشتی آرای گفت: با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، هم اکنون قیمت هر اونس طلا برابر با ۱۲۸۷ دلار است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
وی خاطر نشان کرد: در ساعات بعد از ظهر نیز شاهد نوسانات قیمت در بازار خواهیم بود و البته به نظر نمی رسد شاهد افزایش بیش از این میزان تا صبح فردا در بازار سکه و طلا باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار