کد خبر: ۷۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
این روزها داغ ترین حاشیه جام ملتها نه در امارات و زمین فوتبال بلکه در پشت صحته اتفاق افتاده است و ان نبود عادل فردوسی پور برای نخستین بار در یک رویداد مهم ورزشی فوتبالی است. نبود این مجری محبوب سبب شده تا این روزها شایعاتی مبنی بر ممنوع‌التصویری عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.
عادل فردوسی‌پور ممنوع‌التصویر شده است؟
این روزها داغ ترین حاشیه جام ملتها نه در امارات و زمین فوتبال بلکه در پشت صحته اتفاق افتاده است و ان نبود عادل فردوسی پور برای نخستین بار در یک رویداد مهم ورزشی فوتبالی است. نبود این مجری محبوب سبب شده تا این روزها  شایعاتی مبنی بر ممنوع‌التصویری عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.
ریشه انتشار این شایعه را بسیاری در اتفاقهای چند ماه گذشته می دانند که بین عادل فردوسی‌پور و شبکه سوم از زمان جام جهانی ۲۰۱۸ رخ داد.
تنها چند هفته پس از ورود رئیس جدید و جوان شبکه ۳ و پس از عدم اجازه به حضور کارلوس پویول، ستاره مطرح فوتبال جهان در برنامه ویژه جام جهانی که با قهر چند ساعته فردوسی‌پور هم همراه بود، مشخص شد شبکه ۳ ساز مخالفت با فردوسی‌پور را کوک کرده است. اتفاقات پاندول‌واری که از آن زمان تاکنون شاهد آن بودیم، نشان می‌دهد با وجود اینکه طرفین شعله‌های اختلاف را پایین کشیدند، این داستان به نوعی ادامه دارد. پخش نشدن دو هفته‌ای برنامه ۹۰ که با بهانه همزمانی با مسابقات لیگ ملت‌های اروپا آغاز شد و با دامن زدن به یک اظهار نظر فردوسی‌پور کش پیدا کرد، ادامه پروسه عبور از فردوسی‌پور بود. عادل که نمی‌خواست برنامه محبوبش که سال‌ها برای آن زحمت کشیده را از دست بدهد، حتی تن به اجرای برنامه زیر ۶۰ دقیقه برای اولین بار هم داد.
بعد از برنامه موفق بیست هجده ویژه جام جهانی پیش‌بینی می‌شد تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه جام ملت‌های آسیا هم به او سپرده شود، اما فردوسی‌پور جایی در پازل مدیران تلویزیون نداشت و شاگرد او میثاقی اجرای برنامه «آسیا ۲۰۱۹» را برعهده گرفت و با سپردن گزارش بازی‌های ایران به محمدرضا احمدی به بهانه حضور او در امارات، ردی از فردوسی‌پور در جام ملت‌های آسیا باقی نماند. آخرین سکانس از پروژه عبور از فردوسی‌پور با اعلام نتایج نظرسنجی سازمان صداوسیما رقم خورد، جایی که برنامه ۹۰ که همواره در سال‌های اخیر در جمع پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود، این‌بار جایی در فهرست بالانشین‌ها ندارد و پایین‌تر از خندوانه، برنده باش و حالا خورشید در رده چهارم قرار گرفته است.
در همین حال طی روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر ممنوع‌التصویری عادل فردوسی‌پور، گزارشگر صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و دلیل این شایعات هم گزارش نکردن وی در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ بوده است. انتشار این شایعه در حالی اتفاق می افتد که احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما در گفت‌وگو با ایسنا، اخبار و حواشی حذف عادل فردوسی‌پور از گزارش بازی‌های آسیایی را رد کرده و می گوید: آقای فردوسی‌پور به طور معمول هفته‌ای یا دو هفته‌ای یک بار فوتبال گزارش می‌کنند و هیچ تغییری اتفاق نیفتاده است.
در همین رابطه عنوان شده است که گزارش دیدار عربستان ـ. قطر که پنجشنبه (۲۷ دی ماه) برگزار می‌شود راعادل فردوسی‌پور برعهده خواهد داشت.
حالا باید دید بالاخره پس از مدتها عادل فردوسی پور به انتن شبکه سوم سیما بازمی گردد یا خیر؟!



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار