کد خبر: ۷۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
مدیرعامل گروه صنعتی ملی اعلام کرد:
صادقی گفت: با استخراج عملکرد مالی نه ماه ابتدایی سال ۹۷ مشخص شد که خوشبختانه همه ۲۲۶ فروشگاه فعال کفش ملی از زیان خارج شده اند و دیگر هیچ فروشگاه زیان دهی در این مجموعه نداریم.
دیگر هیچ فروشگاه کفش ملی زیان ده نیستنادر صادقی ، مدیرعامل گروه صنعتی ملی با بیان اینکه خروج کفش ملی از زیان آغاز مسیر شکوفایی کفش ملی بود گفت:  هدف بعدی ما  این بود که  نباید حتی یک فروشگاه زیان ده در  زنجیره فروشگاهی کفش ملی  وجود داشته باشد.
وی با اشاره به موقعیت بسیار مناسب س فروشگاههای کفش ملی در سراسر کشور، گفت : این موضوع که فروشگاههایی با بهترین مکان یابی به جای آنکه برای مجموعه سود آور باشند ، همچنان  بار مالی بر دوش کفش ملی بگذارند به هیچ عنوان قابل پذیرش نبود .
 
در شش ماه ابتدایی سال ۹۷ نیمی از فروشگاهها از نقطه سر به سر عبور کردند
نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی در بیان آماری از فروش فروشگاههای کفش ملی گفت: در شش ماهه ابتدایی سال  ۹۶   تنها دو فروشگاه از زنجیره فروشگاهی کفش ملی سود آور بودند که رقم سود آنها نیز بسیار ناچیز و برای یک فروشگاه ۶۰۰ هزار تومان و دیگری ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد ، اما در شش ماه ابتدایی سال ۹۷ پنجاه درصد  فروشگاه ها از نقطه سر به سر عبور کرده و به سود آوری رسیدند.
صادقی با بیان اینکه همین ۱۲۰ فروشگاه،  شرکت کفش ملی را از زیان خارج کردند،  گفت: در سه ماه بعدی دستاورد بسیار شیرینی برای شرکت کفش ملی به ثبت رسید و به جایی رسیدیم که با استخراج عملکرد مالی منتهی به پایان آذر ماه مشخص شد که کفش ملی دیگر فروشگاه زیان ده ندارد.
 
افزایش ۳۰ درصدی فروش کفش ملی در ۹ ماه به نسبت مدت مشابه سال قبل  
صادقی با بیان اینکه افزایش فروش در بسیاری از فروشگاهها بسیار چشمگیر بوده است ، گفت: در پایان نه ماهه سال ۹۶ ، فروش کفش ملی ۷۳٫۵ میلیارد تومان بوده است درحالیکه امسال خوشبختانه  با رسیدن به رقم فروش ۹۵٫۳ میلیارد تومان ، توانستیم ۲۲ میلیارد تومان افزایش فروش را  برای کفش ملی رقم بزنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ملی با بیان مثالی در باره افزایش فروش در فروشگاههای کفش ملی گفت: در پایان آذرماه ۹۶ ،به عنوان نمونه  فروشگاه فاطمی کفش ملی به عنوان پر فروشترین فروشگاه کفش ملی در کشور ، تنها ۵ میلیون تومان سود آوری داشت  اما همین فروشگاه  امسال توانست رکورد سود ۲۰۰ میلیون تومانی را برای کفش ملی ثبت کند.
صادقی همچنین تاکید کرد: در یک سال مالی ،پایان آذر ماه  به هیچ عنوان زمان مناسبی برای استخراج سود و زیان  شرکتهای بازرگانی نیست و به ویژه در بازار کفش،  اسفند ماه،  مقطع بسیار تاثیر گذاری خواهد بود.
وی با بیان اینکه انتهای اسفند بیشترین رقم فروش برای شرکت به ثبت می رسد ، گفت: پیش بینی می کنیم سود نهایی که برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۷ به ثبت می رسد،  متورم تر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: