کد خبر: ۷۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
بیست و هشتمین همایش مدیران کل استان ها، معاونین و مدیران ادارات مرکزی بانک قوامین با عنوان عملکرد سال 97 و برنامه های سال 98 بانک قوامین در روزهای دوم و سوم بهمن ماه برگزار می گردد.
آغاز به کار بیست و هشتمین همایش سراسری مدیران بانک قوامینبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین مرتضی زیاری با اعلام این خبر گفت: در این همایش دو روزه که در سالن کنفرانس باشگاه پاس قوامین برگزار می گردد با محوریت وضعیت فعلی اقتصاد و نظام بانکی، کلیات بودجه 98 بانک و مقایسه ی آن با عملکرد بانک در بودجه ی سال 97 و تشریح ملاحظات جدید  سند تحول راهبردی بانک پیگیری خواهد شد.
بنابراین گزارش رئیس اداره ی کل حوزه ی مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین افزود : در بیست و هشتمین همایش که مدیران کل استان های سراسر کشور نیز حضور خواهند داشت ضمن بررسی عملکرد استان ها در خصوص محصولات معرفی شده ی بانک ، معرفی سبد خدماتی جدید بانک نیز در دستور کار قراردارد.
مرتضی زیاری افزود: بررسی عملکرد شعب دربخش خدمات ارائه شده به مشتریان در چارچوب های وضع شده ی بانک محترم مرکزی و تشریح وضعیت حوزه ی اقتصادی و بانکی از دیگر مواردی است که در این همایش دو  روزه  به آن پرداخته خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: