کد خبر: ۷۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
شیائومی گوی سبقت را از سامسونگ و هواوی ربود
جدول پرطرفدارترین گوشی‌های موبایل در بازار نشان می‌دهد که گوشی ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7 محصول شیائومی این بار صدرنشین فهرست است.
10 گوشی پرطرفدار بازار موبایل را بشناسید
اکنون که در هفته سوم سال نو میلادی هستیم، تغییرات جالبی در لیست پرطرفدارترین گوشی‌های بازار صورت گرفته است. این بار یکی از گوشی‌های شیائومی در مقام اول حضور دارد. در هفته سوم سال نو میلادی گوشی ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7 در جایگاه اول قرار گرفته است. این یک پیشرفت بسیار خوب برای سازندگان این شرکت است. به غیر از تغییر گوشی صدرنشین در لیست پرطرفدارترین‌ها گوشی‌های دیگری نیز اضافه شده‌اند.

به نظر می‌رسد که شما روی گوشی‌هایی که در Q1 به عنوان نسخه پرو ردمی نوت ۷ و گلکسی فولد - Galaxy Fold حضور خواهند داشت، تمرکز کرده‌اید و این در حالی است که می‌دانید هیچ کدام از آن‌ها رسمی نشده‌اند.

در واقع در مقام دوم و سوم این هفته گوشی‌های ردمی نوت ۷ پرو - Redmi Note 7 Pro و گلکسی فولد - Galaxy Fold قرار دارند. البته این جایگاه کاملاً برای عضو جدید خانواده کهکشانی‌ها پیش‌بینی می‌شد.

حضور این سه گوشی در ابتدای لیست باعث شده جایگاه یکی دیگر از محصولات شیائومی یعنی ردمی نوت ۶ پرو - Redmi Note 6 Pro به چهارم تنزل پیدا کند. این مسئله در حالی است که با توجه به تمام تغییرات، دو گوشی گلکسی A7 و هوآوی Y9 در جایگاه خود مانده‌اند. این دو گوشی به ترتیب در مقام‌های ۵ و ۶ هستند.

یکی دیگر از تغییرات جالبی که لیست برترین‌های این هفته داشته، پیشرفت جایگاه گوشی شیائومی پوکوفون F1 است که این گوشی در مقام هفتم قرار دارد. نکته عجیب این لیست این است که گوشی سامسونگ گلکسی S8 در مقام هشتم قرار دارد.

در مقام نهم گوشی هوآوی نوآ ۴ قرار دارد که هفته پیش در جایگاه بالاتری قرار داشت. البته تنزل جایگاه برای گوشی گلکسی A8s به مراتب بیشتر از نوآ ۴ است زیرا این گوشی اکنون در مقام دهم است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

10 گوشی پرطرفدار این هفته (18 دسامبر)


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار