کد خبر: ۷۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
نشست مدیران و روسای شعب اداره امور شعب استان مازندران با حضور معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد برگزار شد.
استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار داردبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مازندران، جعفر صفایی مزید- معاون طرح و توسعه بانک - در همایش روسای شعب با اشاره به فعالیت ها و برنامه ریزی های راهبردی بانک، اظهار کرد: مبنای سیاست ها و روند فعالیت ها را بر اساس بهره‌وری انسان گرایانه و اجرای برنامه‌ها با تکیه بر سرمایه انسانی ارزشمند، متعهد و خدوم بانک می باشد.
وی با اشاره به مشکلات و موانع در مسیر فعالیت بانک ها و بنگاه های اقتصادی، خاطر نشان کرد: کاهش 5 درصدی سود بانکی، نوسانات قیمت ارز و سکه و التهابات بازار پولی و مالی همه از جمله عواملی بود که توانستیم با مدیریت نیروی انسانی بر این شرایط فائق شویم.
صفایی با تشریح مولفه های اقتصاد درون‌زا و اهمیت آن در برهه کنونی، ابراز داشت: تکیه بر خود اتکایی یک مقوله بسیار حیاتی است که بواسطه آن می توان در نبرد نا برابر اقتصادی و شرایط تحریم، اقتصاد کشور را از گزند حوادث مصون نگه داشت.
وی جایگاه بانک مهر اقتصاد مازندران را در حالت کنونی مطلوب ارزیابی کرد و بهره‌وری را از مهمترین مباحث در شبکه بانکی دانست و گفت: برنامه و استراتژی میان مدت بانک در سال جاری، ارتقاء بهره وری و سودآوری، افزایش بازدهی و کاهش هزینه‌ها است.
وی اساس اقتصاد مقاومتی را بهره‌وری عنوان کرد و یادآور شد: قرار گرفتن در جنگ اقتصادی نیازمند تقویت اقتصاد بومی، حمایت از تولید داخلی و خود اتکایی است.
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد بر ظرفیت شناسی اقتصادی در استان‌ها تاکید کرد و گفت: برای پویایی اقتصادی، حمایت حداکثری از صنایع، واحدهای تولیدی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار ضروری به نظر می رسد.
این مسئول طرح طبقه‌بندی مشاغل را از اقدامات ارزشمند در حوزه سرمایه انسانی بانک دانست و اظهار کرد: طرح تطبیق جایگاه همسان برای مشاغل و تطبیق شاغلین با شرایط یکسان از آثار طرح عدالت همه جانبه در بانک است.

نام:
ایمیل:
* نظر: