کد خبر: ۷۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
بهنام فتحنایی
روزنامه‌نگار

با و جود موبايل‌هاي هوشمند و اينترنت و با پيشرفت روز افزون صنعت، شاهد موج تازه‌اي از کسب و کار‌هاي نو در فضاي مجازي هستيم که نشان مي‌دهد راه اندازي يک کسب وکار اينترنتي، نيازمند يک برنامه عجيب و غريب مهندسي شده نيست. اين روند نه به بودجه کلان نيازي دارد و نه براي کارافريني در فضاي مجازي و مديريت آن، نيازمند کسب مدرک فوق ليسانس در رشته‌هاي کامپيوتر و فناوري اطلاعات و تجارت الکترونيک هستيد. تمايل کاربران و به خصوص افراد جوان با حضور در پلتفرم‌هايي همچون اينستاگرام و يا تلگرام فرصت خوبي براي کسب درآمد به وجود اورده و براي تبليغ و فروش محصولات يک امکان گسترده را به شما مي‌دهد.
اکثر افرادي که تازه شروع به کار مي‌کنند به اشتباه اول محصول را دنبال مي‌کنند بعد بازار را. اين در حالي است که براي افزايش شانس موفقيت خود در اين کسب و کار بايد اول بازار هدف را شناخت و بعد براي محصول گام برداشت .اين راز موفقيت يک کسب و کار در فضاي آنلاين است. ظرفيت‌هاي بزرگ اينترنت نظير دسترسي 24 ساعته و متکي نبودن به مکان خاص اين حوزه را به برگ برنده کسب و کارهاي نو تبديل کرده است. وقتي که شما بازار و محصول خود را به دست آورده‌ايد و روند فروش خود را افزايش داديد حالا زمان طراحي وب سايت براي کسب و کار کوچکتان است. زماني که سايت طراحي شد بايد به تبليغات بپردازيد . پرداختن به تبليغات براي هر کليک، ساده‌ترين راه براي دريافت بازديد در يک سايت تازه تاسيس است. اما شگردهاي خوب تبليغاتي کدامند؟
چند سال پيش اگر مي‌خواستيد تبليغات اينترنتي انجام بدهيد مجبور بوديد با وب سايت‌هاي مختلف تماس بگيريد و جايگاه‌هاي تبليغاتي را هر کدام جداگانه خريداري کنيد. اين روش بسيار پرهزينه بود و دردسرهاي بسياري داشت. با توجه به مشکلات اين نوع تبليغات، يک روش تبليغاتي به نام ppc در دنيا محبوبيت خاصي پيدا کرده است که به نسبت روش قبلي امکانات بيشتري را فراهم مي‌کند. اين روش تبليغات ppc يا تبليغات کليکي نام دارد به اين معني که شما تنها زماني هزينه را پرداخت مي‌کنيد که روي تبليغات شما کليک بشود!
تبليغات شما بلافاصله بعد از شروع اين نوع تبليغات در هزاران وب سايت نمايش داده خواهد شد و اين کار باعث مي‌شود تا بازديد بيشتر و رتبه بندي موتور جستجوي بهتري را نصيب تان کند.
تبديل شدن به يک برند فعال اينترنتي در سايت‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي يک استراتژي مهم براي کسب و کار نو در فضاي مجازي است . فعاليت بيشتر در شبکه‌هاي اجتماعي و فروش ويژه براي خريداران، اين امکان را به آنها مي‌دهد که دوباره از شما خريد کنند و اين راز موفقيت کسب و کار‌هاي اينترنتي است و شما با دانستن اين راز مي‌توانيد از همين حالا کسب و کارتان را راه اندازي کنيد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار