کد خبر: ۷۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
مجمع عمومی سالیانه اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان با حضور مدیر عامل، معاونین پشتیبانی، حقوقی و مدیران کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و بازرسی و حسابرسی برگزار شد .
برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک مهر اقتصاد استان خوزستانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان، سید ضیا ایمانی – مدیر عامل بانک - در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) و قدردانی و تشکر از تمامی کارکنان استان به لحاظ کسب مقبولیت در مجمع، اظهار داشت: همکاران سخت کوش و پر تلاش استان خوزستان با وجود مشکلات متعددی که در این استان وجود دارد موفق به کسب بالاترین امتیاز و مقبولیت از مجمع شده اند که جای تقدیر فراوان دارد.
مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: استان خوزستان توانسته است بواسطه پشتکار و جدیت همکاران در رقابتی سخت و مثال زدنی علی رغم وجود رقبای جدی در شبکه بانکی در شاخص های جذب منابع و ضریب نفوذ جزء برترین ها باشد که جای تقدیر فراوان دارد.
مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد و ارتقاء بهره وری را مستلزم برخورداری از راهکارهای عملیاتی دانست و ادامه داد: مدیران و کارکنانی می توانند زمینه جذب، حفظ و نگهداشت مشتریان را فراهم کنند که روز به روز بر سطح معلومات شغلی و حرفه ای خود بیفزایند و برآورد صحیحی از مطالبات مشتریان و سپرده گذاران داشته باشند.
وی نظم و انضباط کاری را هسته اصلی فعالیت های اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود: برخورداری از یک برنامه منسجم برای پیشرفت و تکامل سازمان در جهت نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت هایی است که همه همکاران در بخش های مختلف باید اقدامات و فعالیت های خود را بر اساس این برنامه های مدون، تنظیم و اجرایی کنند.
وی ابراز امیدواری کرد تا به یاری خداوند متعال استان خوزستان همچون سنوات گذشته بتواند خوش بدرخشد و جایگاه شایسته خودش را در بانک مهر اقتصاد و در سطح کشور حفظ نماید و در سال 97 نیز کارنامه ای مطلوب و درخشان داشته باشد.
گفتنی است در این مجمع ضمن بررسی صورتهای مالی استان خوزستان، گزارشی از وضعیت عملکرد استان توسط رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز ارائه شد .
در پایان این نشست به منظور تقدیر از اقدام شایسته مدیر عامل، معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت در مبارزه با ریزگردها و مهار کانون های فوق بحرانی در استان خوزستان، تندیس شهروند افتخاری خوزستان توسط رئیس اداره امور شعب استان و به نمایندگی از کارکنان استان به این عزیزان اهداء شد و سند افتخار ستاد بازسازی عتبات به سید ضیاء ایمانی و منصور شیخ الاسلامی به پاس خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی(ع) در برپایی موکب بانک در مرز چذابه ارائه شد.
همچنین در سفر مدیر عامل و هیئت همراه به استان خوزستان شعبه شریعتی اهواز و مهمانسرای بانک در این شهر نیز گشایش یافت، لازم به ذکر است، ساختمان جدید شعبه شریعتی اهواز یکی از زیباترین شعب کشور محسوب می شود که براساس استاندارهای روز دنیا ساخته شده است و در طبقه فوقانی آن 3 واحد مهمانسرا با تجهیزات کامل آماده بهره برداری می باشد.
دیدار با مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان، و حضور در عرصه 180 هکتاری جنگل کاری شده از سوی بانک مهر اقتصاد در منطقه کانونی ریزگردها در استان خوزستان از دیگر برنامه های مدیر عامل بانک و هیئت همراه به این استان بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: