کد خبر: ۷۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
باجلان، مدیرعامل صندوق امداد ولایت با تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در تسريع پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به مددجويان بيان داشت: بر اساس همکاري هاي صورت گرفته با اين بانک تا كنون بالغ بر ۱۴۵ ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه به مددجويان بوشهري پرداخت شده است.
اختصاص ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجويان بوشهريبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجید باجلان مدیرعامل صندوق امداد ولايت در ديدار با رضا صابري سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرايران در استان بوشهر از همکاري هاي صورت گرفته در پرداخت تسهيلات کارگشايي به مددجويان اين نهاد تقدير كرد و گفت: با توجه به شاخص هاي اين صندوق و عملكرد تهسيلات پرداخت شده شعب بانك قرض الحسنه مهرايران در استان هاي مختلف، استان بوشهر جز سه استان برتر قرار دارد.
وی افزود: اهتمام شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به انسان های نيازمند به ويژه پرداخت وام هاي اشتغالزايي در مناطق محروم، به رونق اقتصادي، بهبود معيشت، ارتقاء کسب و کار پايدار و حمايت از کارآفريني روستايي كمك مي كند و اين شايستگي جاي تقدير دارد.
در ادامه، سرپرست شعب استان بوشهر نیز اظهارداشت: در سه ماهه اخیر بالغ بر ۸۵درصد تسهیلات کارگشایي به مددجوياني که در شعب اين استان تشکيل پرونده داده اند پرداخت شده است.
صابری خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران را عام المنفعه دانست و گفت: اقدامات این بانک با اجرای برنامه هاي مسئوليت اجتماعي مطابقت دارد و بدون در نظر گرفتن مسائل مادي به دنبال رفع احتياجات نيازمندان هستيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: