کد خبر: ۷۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رایزنی این کمیسیون با دولت برای تعیین تکلیف قیمت خودرو و خودروهای پیش‌ فروش شده خبر داد.
رایزنی مجلس با دولت برای تعیین تکلیف قیمت خودرو
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رایزنی این کمیسیون با دولت برای تعیین تکلیف قیمت خودرو و خودروهای پیش‌ فروش شده خبر داد.

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم، با اشاره به افزایش قیمت خودرو در چند روز گذشته، گفت: کمیسیون صنایع در حال رایزنی با دولت برای تعیین تکلیف وضعیت قیمت و نحوه تحویل خودروهای پیش فروش شده از سوی خودروسازان است.

وی ادامه داد:تاکنون جلسات متعددی با وزیر صنعت و معدن و تجارت و مسئولان خودروسازی سایپا و ایران خودرو درباره این موضوع داشته‌ایم و امیدواریم در روزهای آینده به جمع‌بندی مناسبی که به نفع مردم باشد برسیم.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد:دولت نیز باید بحث نظارت خود بر خودروسازی‌ها را افزایش دهد تا آنها نیز هم خودروهای با کیفیت و هم خودروهای مقرون به صرفه و با قیمت مناسب به مردم ارائه کنند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وضعیت خودروسازی کشور اشاره کرد و با بیان این‌که اگرچه ما تا سال گذشته در بحث کیفیت خودروها با مشکل مواجه بودیم اما در تیراژ و تعداد تولید مشکلی وجود نداشت، اظهار داشت: با پایین آمدن تولید، مشکلات فعلی به وجود آمده است اما تلاش ما بر این بوده که از ایجاد بحران در این صنعت جلوگیری کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار