کد خبر: ۷۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
خودروهای صفر بدون مشتری مانده اند
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: با توجه به بالا بودن قیمت خودروهای داخلی خریدار در بازار بسیار کم است و خرید و فروش به ندرت صورت می‌گیرد.
واکنش منفی خریداران به افزایش قیمت خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: با توجه به بالا بودن قیمت خودروهای داخلی خریدار در بازار بسیار کم است و خرید و فروش به ندرت صورت می‌گیرد.

سعید موتمنی درباره قیمت خودرو در بازار اظهار کرد: طی هفته اخیر قیمت‌های خودروهای داخلی تغییر خاصی نداشته است اما از روز گذشته قیمت برخی از خودروها با نوسان همراه بوده است.

وی افزود: با توجه به بالا بودن قیمت خودروهای داخلی خریدار در بازار بسیار کم است و خرید و فروش به ندرت صورت می‌گیرد و بازار خودرو در رکود به سر می‌برد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: هر چه عرضه از سوی خودروسازان بیشتر صورت بگیرد قیمت در بازار بیشتر به سمت کاهشی حرکت خواهد کرد.

موتمنی همچنین درباره خودروهای خارجی نیز خاطرنشان کرد: قیمت خودروهای خارجی نیز نوسان زیادی نداشته، اما به دلیل بالا بودن قیمت‌ها خریداران از آن‌ها استقبال نمی‌کنند.

وی گفت: در حال حاضر خریداران ترجیح می‌دهند از خرید خودروی خارجی صفر اجتناب کنند و بیشتر به فکر تعویض خودرو با خودروهای کارکرده هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو افزود: پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۹ میلیون و ۳۰۰ تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو SLX با قیمت ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موتمنی ادامه داد: خودروی دنا با قیمت ۸۳ میلیون تومان، دنا پلاس با قیمت ۱۰۱ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۷۳ میلیون تومان، ۲۰۷ دنده‌ای با قیمت ۹۱ میلیون تومان و سمند LX با قیمت ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار