کد خبر: ۷۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴
عبدالناصر همتی که حالا صفحه شخصی خود را رد شبکه اجتماعی اینستاگرام به رسانه ای جدی تبدیل کرده است ، در آخرین پست خود نوشت:خبرهای خوبی به ویژه برای کسب و کارهای نوپا در راه است.
پست اینستاگرامی همتی: خبر مهمی در راه است!

عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد خبرهای خوبی به ویژه برا کسب و کارهای نوپا در راه است.

 عبدالناصر همتی که حالا صفحه شخصی خود را رد شبکه اجتماعی اینستاگرام به رسانه ای جدی تبدیل کرده است ، در آخرین پست خود نوشت: در خصوص اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی، آنچه که بیشتر در رسانه ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود. اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح هایی زیربنایی برای توسعه زیرساختهای بانکی به اجرا درآمده‌اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب و کارها، علی الخصوص کسب و کارهای نوآورانه (استارت آپ ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود.

 نگاه راهبردی به فناوری و کاربری درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است. به یاری خداوند متعال مجموعه نظام پرداخت در ایام پیش رو تغییرات مثبتی را در حوزه خودکار سازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید. هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات ، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن تر ، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت وخدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار