کد خبر: ۷۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
حذف استرلیا و کره جنوبی در مقابل تیم های غرب آسیا
بعد از ذف استرالیا و کره جنوبی با توجه به روند خوب نتیجه گیری تیم ملی ایران بسیاری معتقدند فینال این جام فینالی بدون حضور کشورهای شرق آسیا و صددر صد خاورمیانه ای است و جام یا به ایران می رسد یا به دو شیخ نشین حاشیه خلیج فارس!
جام ملتهای 2019 در خاورمیانه می ماند!
تیم ملی فوتبال امارات با شکست دادن استرالیا به جمع 4 تیم برتر جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
امارات و استرالیا در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و در نهایت میزبان با برتری یک گله، شگفتی آفرید و مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد. بازی در نیمه نخست با این که با حملات پرتعداد دو تیم همراه بود اما با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
در دقیقه ۶۳ استرالیا توانست دروازه امارات را باز کند اما داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد. در این صحنه آپوستولوس جیانو روی یک کار تیمی زیبا اما در شرایط آفساید دروازه امارات را باز کرده بود. پنج دقیقه بعد علی مبخوت روی اشتباه مرگبار مدافع استرالیا‍، پاس رو به عقب بازیکن این تیم را در میانه راه و قبل از رسیدن به دروازه‌بان ربود و آن را به گل تبدیل کرد.
به این ترتیب امارات میزبان، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و باید در این مرحله سه‌شنبه به مصاف قطر برود. این اولین صعود قطر به نیمه نهایی جام ملت‌ها در تاریخ فوتبال این کشور است که توانست در میان ناباوری بسیاری کره جنوبی را با یک گل شکست دهد و به نیمه نهایی جام ملت ها برسد. نبرد این دو تیم به هر حال یکی از تیم های متعلق به شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس را به فینال می رساند.
در این سوی جدول هم یکشنبه ایران و ژاپن به مصاف هم می روند تا چهره یکی از فینالیست ها مشخص شود و با توجه به روند خوب نتیجه گیری تیم ملی ایران بسیاری معتقدند فینال این جام فینالی بدون حضور کشورهای شرق آسیا و صددر صد خاورمیانه ای است و جام یا به ایران می رسد یا به دو شیخ نشین حاشیه خلیج فارس!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار