کد خبر: ۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
شعب بیمه دانا درشهر مشهد درسه ماهه پاییز سال جاری بیش از41درصد رشد را تجربه کرده‌اند که بیشترین رشد مربوط به بیمه‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است.
رشد 41 درصدی شعب بیمه دانا در مشهدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حمید مالدار رییس شعبه آزادی مشهد با اعلام این خبر گفت:باتوجه به اینکه فصل جدید فعالیت شرکت از مهرماه سال جاری آغاز شده که یکی از شاخص‌های آن، تقویت حس همکاری وهمدلی است، نتایج آن را براساس آمار حاصل شده می‌توان درقالب رشد 41درصدی مشاهده کرد.  
وی با تشریح عملکرد شعبه آزادی مشهد افزود: درحال حاضر 50 هزار بیمه شده در سطح استان خراسان رضوی از خدمات بیمه دانا استفاده می‌کنند که امیدواریم با بکارگیری شیوه‌های جدید و مناسب خدمت‌رسانی، از بازار بالقوه بیمه‌های اشخاص سهم حداکثری را جذب کنیم .
وی گفت: شعبه آزادی در 10 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10درصد رشد داشته که بیشترین میزان آن رشد مربوط به رشته‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است.
مالدار، سهم این شعبه از کل پرتفوی منطقه 2در سال  96را 34  درصد و در 9ماهه امسال 24درصد ذکرکرد و افزود: شعبه آزادی مشهد برای فعالیت‌های سال آینده خود در نظردارد ضمن همسو بودن با شعبه صدور اموال (شعبه احمدآباد) به منظور حفظ ترکیب مناسب پرتفوی در مشهد، با هدف حفظ و‌ افزایش سهم بازار،گسترش و توانمندسازی شبکه فروش و تعامل با بیمه‌گذاران، فعالیت‌های خود را افزایش دهد.
شعبه آزادی مشهد بیمه دانا از سال 1392به صورت تخصصی در زمینه صدور و خسارت بیمه‌های اشخاص فعالیت می‌کند.
استان خراسان رضوی با داشتن 8 درصد جمعیت کشور و شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر بعد از تهران از پتانسیل مطلوبی در زمینه فعالیت بیمه‌ای برخوردار است.
آزادی، آبکوه و احمدآباد، سه شعبه‌ای است که در شهر مشهد فعالیت دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: