کد خبر: ۷۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
جدول جدیدترین قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا
در دیدار مدیران خودروسازی سایپا با مشتریان تکلیف قیمت خودروهای ثبت‌نامی مشخص شد. مراسم دیدار مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ اعلامی، امروز در مجموعه سازه گستر سایپا (کفش ملی سابق) برگزار شد.
تکلیف قیمت خودروهای پیش فروش شده سایپا مشخص شد
در دیدار مدیران خودروسازی سایپا با مشتریان تکلیف قیمت خودروهای ثبت‌نامی مشخص شد.
مراسم دیدار مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ اعلامی، امروز در مجموعه سازه گستر سایپا (کفش ملی سابق) برگزار شد.
در این دیدار عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو، فریبرز شهباز مدیرعامل سایپا سیتروئن، حسین خضری مدیرعامل سایپادیزل، بهزاد پناهی مدیرعامل سایپا یدک، محمد زارع‌پور مدیرعامل زامیاد و تنی چند از مدیران خودروسازی سایپا به سؤالات مشتریان پاسخ گفتند.
در این مراسم بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به تحویل خودروهای ثبت‌نامی تا قبل از دی ماه به‌قیمت قدیم به مشتریان گفت: ملاک قیمت‌گذاری زمان قیدشده تحویل خودرو در دعوتنامه مشتریان است و خودروهایی که موعد تحویل آنها قبل از دی ماه بوده با قیمت قدیم تحویل خواهند شد.

گفتنی است قیمت محصولات سایپا در هفته گذشته در دو مرحله افزایش پیدا کرد و به همین دلیل این خودروساز داخلی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره نحوه افزایش قیمت محصولاتش شفاف‌سازی کرد.

شرکت سایپا در طول یک هفته دوبار قیمت خودروهایی چون تیبا بنزینی، تیبا دوگانه سوز، تیبا 2 رینگ فولادی و ساینا دنده‌ای را به میزان 30 تا 87 درصد افزایش داد. این افزایش قیمت‌ها سردرگمی بسیاری از مشتریان سایپا را به همراه داشت.

هفته گذشته این سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی تعهدهای گروه خودروسازی سایپا که تاریخ تحویل آن‌ها تا 31 مردادماه سال 97 بوده و یا تکمیل وجه کرده‌اند، طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، با قیمت قبل محاسبه می‌شوند و مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

قیمت جدید محصولات سایپا به شرح زیر است:

تکلیف قیمت خودروهای پیش فروش شده سایپا مشخص شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار