کد خبر: ۷۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
خودروهای پیش فروش شده بدون افزایش قیمت تحویل می شود
ایران خودرو برای تحویل تعهدات شهریور تا دی ماه محصولات پر تیراژ خود ۳۰ درصد افزایش قیمت لحاظ کرده بود که در راستای تصميم وزير صنعت، معدن و تجارت، امروز اعلام شد این خودروها با همان قیمت قبلی به مشتریان تحویل می شود.
تعیین تکلیف قیمت محصولات پیش فروش شده ایران خودرو
ایران خودرو برای تحویل تعهدات شهریور تا دی ماه محصولات پر تیراژ خود ۳۰ درصد افزایش قیمت لحاظ کرده بود که در راستای تصميم وزير صنعت، معدن و تجارت، امروز اعلام شد این خودروها با همان قیمت قبلی به مشتریان تحویل می شود.
معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو اعلام کرد: ايران خودرو خود را مكلف به اجراي قوانين و ضوابط ابلاغي از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت مي داند.     
به گزارش تجارت آنلاین از ايكوپرس، مصطفي خان كرمي گفت: براساس تصميم وزير محترم صنعت، معدن و تجارت كه امروز ابلاغ شده، دعوتنامه هاي ارسالي به مشتريان براي پيش فروش هاي با موعد تحويل تا پايان دي ماه ابطال و دعوتنامه ها براساس قيمت هاي قبلي صادر خواهد شد.
وي درعين حال تاكيد كرد:  وجوه پرداختي  اضافی مشترياني كه با موعد تحويل قبل از اول بهمن ماه تكميل وجه كرده و يا خودروي خود را تحويل گرفته اند مسترد خواهد شد.
خان كرمي در توضيح خبري كه به نقل از وي درباره افزايش ٣٠ درصدي قيمت ها منتشر شده نيز گفت: اطلاعاتي كه در اين مصاحبه بوده مربوط به هفته گذشته و قبل از ابلاغيه وزارت صنعت بوده است.
خان كرمي ضمن عذرخواهي از مشتريان بابت تاخير ناشي از شرايط تحميلي افزود: ايران خودرو جريمه و خسارت ديركرد را به مشتريان پرداخت و تمامي تعهدات ايجاد شده براي محصولات ايران خودرو را البته با تاخير اجرا خواهد كرد.
معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو به متقاضیان خودرو اطمینان داد، تمامی فرآیندها از قبیل ثبت نام، صف انتظار، صدور فاکتور، تحویل خودرو و ... در شرکت ایران خودرو مکانیزه و سیستمی بوده تحویل خودروبه مشتریان مطابق نوبت انجام می شود.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار داشت: از مشتریان ایران خودرو به علت درک شرایط موجود کمال تشکر و قدردانی را دارم و بابت تاخیر بوجود آمده در تحویل خودروها از آنان  عذرخواهی می کنم.
وی در پایان افزود: امید است با تدابیری که وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار، نمایندگان مجلس و دستگاه های نظارتی از اواسط خرداد ماه اتخاذ کرده اند، با تامین به موقع قطعات مورد نیاز خصوصا در مورد خودروهای پر تیراژ و مورد نیاز مشتریان محترم شرکت، بتوانیم ظرفیت تولید را افزایش و طی مدت چند ماه از بحث خودروهای معوق و با تاخیرخارج شده و بازار این صنعت مهم که موتور محرک رشد اقتصادی کشور است را به تعادل برسانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار