کد خبر: ۷۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
بیمه "ما" در سال 97 موفق به جذب و آموزش بیش از 1100 نماینده بیمه های عمر و سرمایه گذاری شد.
جذب بیش از 1100 نماینده بیمه های عمر و سرمایه گذاری در راستای اهداف اشتغالزاییبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، برخی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران  و سرپرست امور شعب شرکت  با اعلام این خبر گفت: بیمه "ما"   با توجه  به اهمیت  اشتغالزایی در کشور اقدام به  جذب نمایندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری کرده و در یک سال گذشته موفق به جذب و آموزش بیش از 1100 نماینده بیمه های عمر و سرمایه گذاری شده است.
برخی با توجه به نقش نمایندگان در فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری گفت: بازاریابی در فروش بیمه های زندگی  شغلی بسیار حساس و تاثیر گذار است. با توجه به اینکه  مشتریان بیمه های عمر،  متقاضی عقد قرارداد سی ساله با شرکت  هستند  و  به اعتبار برند شرکت این تصمیم را می گیرند، مسئولیت کار نمایندگان فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری  دو چندان می شود.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه "ما" با تاکید بر اهمیت آموزش در موفقیت نمایندگان عمر و سرمایه گذاری  گفت: ظرف یک سال گذشته  اقدامات مهمی از قبیل آماده سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش های لازم در این زمینه در شرکت بیمه "ما"  انجام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: