کد خبر: ۷۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
هشتمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت روزهای 9 و 10 بهمن‌ماه با حمایت ویژه بانک سامان برگزار می‌شود.
برگزاری هشتمین همایش نظام‌های پرداخت با حمایت بانک سامانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک در راستای حمایت از فرهنگ و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران و باهدف ترویج علمی و کاربردی این صنعت مطابق سال‌های گذشته از برگزاری این همایش حمایت کرده است.
این گزارش می‌افزاید، محور‌های اصلی این همایش فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده، رمز ارزها، سامانه‌‌های پرداخت جایگزین، فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز، تقلب، پولشویی، کلاه‌برداری و روش‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال است.
در غرفه اختصاصی گروه مالی سامان در نمایشگاه جانبی این همایش نیز علاقه‌مندان و حاضران با جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های عرصه پرداخت و خدمات نوین حوزه ارتباطات آشنا خواهند شد.
شایان‌ذکر است بانک سامان با ارائه خدمات و محصولات متنوعی مانند موبایلت، سامانیوم، تل‌بانک، دستگاه‌های خودگردان و...همواره توسعه بانکداری الکترونیک را جز محورهای اصلی توسعه کسب‌وکار خود قراردادِ است.
 
گفتنی است، هشتمین همايش بانکداری الکترونيک و نظام‌های پرداخت روزهای 9 و 10 بهمن 97 در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد تهران برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: