کد خبر: ۷۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری در راستای بررسی وضعیت پایانه های فروشگاهی و رسیدگی به مشکلات شعب در جلساتی جداگانه با مدیران تجارت الکترونیک پارسیان و شرکت فن آوا استان دیدار و در خصوص راهکار های توسعه همکاری بحث و نقطه نظرات خود را ارائه کرد.
نشست مشترک مدیران بانک ایران زمین و تجارت الکترونیک پارسیان و فن آوابه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: سبزواری ضمن عرض خیر مقدم به آقایان صیادی و حاجی حیدری مدیران حوزه شهری و برون شهری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و خانم ها باغانی و اکرامی مدیران شرکت فن آوا توضیحاتی درخصوص شروع جشنواره پایانه های فروشگاهی و بانکداری الکترونیک در راستای سیاست های بانک و ضرورت تحقق شعار بانکداری دیجیتال در افق 1400 پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه به زیر ساخت ها ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن را از مهمترین عوامل رضایت بخشی مشتریان موجود دانست.
وی در ادامه با بیان تشریح عملکرد 10 ماه گذشته شرکت های psp طرف قرارداد با بانک، همیاری و هم سویی شرکت ها را در راستای شناسائی نقاط ضعف و پوشش این نقاط خواستار شد.
سبزواری همچنین با اشاره به پروسه دریافت پایانه های فروشگاهی از زمان ثبت،تایید،نصب و راه اندازی، از مدیران این شرکت ها خواست تا با تسریع در رسیدگی به امورات محوله موجبات رضایت مشتری و سرویس دهی مطلوب را فراهم نمایند.
در ادامه چهره گشا کارشناس اداره تحقیق و توسعه با اشاره به شروع جشنواره پذیرندگان از ابتدای بهمن ماه تا پایان اردیبهشت 98 توجه به رسوب و تراکنش مالی مشتریان و رفع نواقص و همچنین نگاه ویژه جهت به حداقل رساندن مشکلات پایانه ها با اولویت حفظ رضایت مشتریان را از ایشان به عنوان شریک تجاری بانک ایران زمین خواستار شد.
در پایان این جلسات صیادی مدیر شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و باغانی مدیر شرکت فن آوا و هیئت همراه به تشریح نحوه همکاری با بانک ایران زمین اشاره نموده، نظارت مستمر و بررسی آماری عملکرد را جزء برنامه های روزانه به عنوان مهمترین بخش کار به شمار آوردند و به رفع مشکلات شریک تجاری خود به صورت ویژه تاکید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: