کد خبر: ۷۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
در بیست و یکمین رتبه‌بندی موسوم به 100-IMI ، براساس نتایج به دست آمده، بانک پارسیان بین 500 شرکت بزرگ کشور، عنوان "شرکت پیشرو"، رتبه دوم از نظر شاخص فروش و رتبه اول در بین تمامی بانک ها و موسسات اعتباری را ازآن خود کرد.
بانک پارسیان رتبه دوم شاخص فروش درمیان 500 شرکت برتربانک پارسیان رتبه دوم شاخص فروش درمیان 500 شرکت برتربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی؛ بانک پارسيان به پشتوانه اعتماد مشتريان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برتر از IMI100 طي سال‌هاي پي‌در‌پي، توانسته است همواره در ميان 10 شرکت برتر کشور نیز قرار گيرد. در سال جاري با توجه به تراز مالي و فعاليت سال گذشته، 500 شرکت بزرگ مورد رتبه‌بندي قرار گرفتند و بانک پارسيان توانست درخششي ديگري از خود به نمايش گذارد.
سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی» عنوان کرده است.
این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات موجود در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها و با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گسترش رقابت میان آنها و کمک به سیاست‌گذاران‌ اقتصادی کشور انجام می‌شود. شاخص ‌فروش سال 96 و صورت‌های مالی حسابرسی شده در این سال معیار اصلی این رتبه‌بندی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: