کد خبر: ۷۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
اعمال تغییرات ساختاری برای کارآمد تر نمودن فرآيندها در بانك صنعت و معدن انجام شد و مديران جديد به منظور ارتقاي بهره وري و بهبود فرآيندهاي عملياتي، منصوب شدند.
تغییر ساختار در بانک صنعت و معدن و احکام مدیران جدیدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن: لزوم تجديد نظر در ساختار سازماني اين بانك به دليل اصلاح فرآيندها در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتريان متناسب با شرايط جديد، تغييرات ايجاد شده در محيط كسب و كار و عدم اصلاح ساختار سازماني در دهه گذشته مطرح شد.
الزام قانوني در"برنامه ششم توسعه" براي حذف واحدهای غیرضروري، کاهش سطوح مدیریتي و کاهش پست های سازمانی و "سياست هاي دولت تدبير و اميد" در راستاي كوچك سازي ساختار سازمان ها از ديگر دلايل اصلاح ساختار سازماني اين بانك بوده است كه براي اجراي اين الزامات و پس از اخذ نظرات كارشناسي، موضوع تغيير ساختار در جلسه هيأت مديره بانك نهايي و تعدادي از مديران اين بانك در ساختار جديد انتخاب شدند.
در جلسه شوراي مديران بانك صنعت و معدن كه روز يكشنبه با حضور حسين مهري، مديرعامل و اعضاي هيأت مديره برگزار شد احكام مديران جديد به آنها ابلاغ و ازعملكرد مديران پيشين تقدير شد.
بر اساس احكام مزبور ذبيح الله سلماني كه صاحب نظر در حوزه قوانين و مقررات مرتبط با نيروي انساني بوده ومقطع دکترای حقوق عمومی را مي گذراند به عنوان مدير امور سرمايه انساني بانك صنعت و معدن منصوب شد.
وي سوابق مديريتي متعددي در حوزه سرمايه انساني، مالي واداري در وزارت اموراقتصادی ودارایي، سازمان بيمه سلامت ايران، وزارت صنعت، معدن وتجارت و وزارت آموزش و پرورش را در كارنامه كاري خود دارد.
نادر ابوالقاسمي نيز به عنوان مدير امور پشتيباني و مهندسي منصوب شد. وي پيش از اين مدير امور سرمايه انساني و پشتيباني اين بانك بوده است.
محمد حسن ترابي نيز به سمت مديريت روابط عمومي و امور مشتريان منصوب شد. پيش از اين سمت، وي مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست ايران را بر عهده داشته است.
رضا رفيعا به سمت مديريت امور حوزه مديرعامل منصوب شد. وي پيش از اين، رياست اداره امور مجامع و شركت هاي اين بانك را برعهده داشته و رياست شعب بانك و سرپرستي برخي مناطق كشور در سابقه كاري وي به چشم مي خورد.
همچنين عباس خبازي به سمت مدير كل مركز حراست اين بانك منصوب گرديد. وي پيش از اين سمت، رياست اداره امور مشتريان و سرپرستي مركز حراست در همين بانك را عهده دار بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: