کد خبر: ۷۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و اطلاع از چگونگي فعاليت و فرآيندهاي جاري، طي سفري دو روزه از شعب استان بوشهر بازديد كرد و در جمع همكاران گفت: شناسايي نياز مشتريان به ارائه خدمات بهتر و معرفي طرح هاي تسهيلاتي متناسب با آن كمك مي كند.
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آنبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، دکتر اکبری با بازديد از شعب وليعصر و بهمني آمار عملکرد، ميزان تحقق اهداف و رعايت اصول مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع را مورد بررسي قرار داد و نكات لازم را براي ارتقاء كيفي و كمي شعب، بيان داشت.
مرتضی اکبری با اشاره به تاثیر تنوع خدمات بانکی در جذب مشتريان گفت: شناسايي مشتريان و نيازهاي متنوع آنها، با بازاريابي نوين و محصولات جديد امکان پذير است.
وی در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب اظهارداشت: رئيس شعبه مي تواند نقش ارزنده و تأثيرگذاري در تعالي بانک ايفاء کند و با بررسي و ارزيابي روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسيم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملي كند.
در ادامه مدیرعامل بانک با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ميان آحاد جامعه تصريح کرد: فعاليت اين بانک تنها بر مبناي اصول اقتصاد اسلامي و عقد قرض الحسنه است و از اين منظر به عنوان يكي از بهترين مجموعه هاي شبكه بانكي كشور به شمار مي آيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: