کد خبر: ۷۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
براساس اعلام سازمان مديريت صنعتي ايران،‌ شركت بيمه البرز امسال نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه ۴۹ قرار گرفت.
بيمه البرز چهل و نهمين شركت برتر كشور شناخته شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، اين شركت پيش از اين نيز طي چند سال گذشته در ميان ۱۰۰ شركت برتر كشور قرار داشت .
اين گزارش حاكي است شركت بيمه البرز با فروش ۲۵ هزار و ۳۶۷ ميليارد ريالي، پرشي هفت پله اي داشت و رتبه خود را از ۵۶ به ۴۹ رساند.
شركت بيمه البرز سال گذشته نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال ماقبل آن در رتبه ۵۶ قرار گرفت.
بنا بر اين گزارش، شركت بيمه البرز طي سال هاي ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ در مجموع توانسته است در ميان يكصد شركت برتر ۴۹ پله صعود كند و رتبه خود را از ۹۸ به ۴۹ برساند.
اين گزارش حاكي است ، سازمان مديريت صنعتي براي بيستمين سال متوالي ، فهرست شركت هاي برتر كشور را براساس سال مالي ۱۳۹۶ اعلام كرد . در ارزيابي شركت هاي بيمه، درآمد بيمه اي و درآمد حاصل از سرمايه گذاري ها به عنوان شاخص هاي مورد استفاده در نظر گرفته شده است كه بر اين اساس بيمه البرز براي چندمين سال ، در ليست يكصد شركت برتر كشور قرار گرفت .   

نام:
ایمیل:
* نظر: