کد خبر: ۷۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
شرکت بیمه معلم به لحاظ شاخص سودآوری/ بهره وری / فروش با ارتقا نسبت به سال 95 و بر اساس اطلاعات مالی سال 96 حائز رتبه گردید و در جمع 100 شرکت برتر قرار گرفت.
بیمه معلم در لیست 100 شرکت برتر قرار گرفتمدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران عنوان کرد :
امروز صبح کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در بیست و یکمین دوره رتبه بندی همایش یکصد شرکت‌ برتر عنوان کرد: سازمان مدیریت صنعتی بر اساس رتبه بندی IMI-100  در ابتدا شاخص فروش را مد نظر قرار می داد، اما به مرور شاخص فروش به ۳۲ شاخص دیگر ارتقا یافت از جمله اشتغالزایی، توسعه کسب و‌کار، صادرات، سودآوری ، بهره وری عوامل تولید، بهره وری منابع انسانی، بدهی می باشد....
کیانی بختیاری در ادامه با بیان اینکه مقایسه شاخص های جهانی مقیاس فورچون نشان دهنده تاثیر بسزای شرکت‌های برتر در GDP کشورهاست ، گفت: به طور مثال امریکا که در رتبه بندی فورچون جایگاه اول را دارد از نظر GDP هم جایگاه اول جهان را داراست.
مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در ادامه تصریح کرد: ذینفعان رتبه بندی IMI-100 بنگاههای اقتصادی هستند تا رتبه بندی و شاخصی برای امکان ارتقا خود در میان رقبا فراهم سازند ضمن اینکه به آنها قدرت ری برندینگ را می دهد.
همچنین وی تاکید کرد: این رتبه بندی می تواند به سازمانهای حاکمیتی و سیاست گذاران جهت اصلاح سیاستهای اقتصادی کمک کند و ارزیابی دقیقی در اختیار سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی قرار دهد.
مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی همچنین افزود : بررسی تجارب جهانی نشان می دهد بررسی های جهانی بر اساس مقیاس فورچون حاکی است که شرکت‌هایی که مدارهای کسب و کار را بر اساس مدل پلتفرمیک قرار داده اند جایگاهشان از شرکت‌های مبتنی بر  کسب و کار سنتی بالاتر رفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: