کد خبر: ۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
بانک پارسیان در هشتمین همایش و نمایشگاه تخصصی سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با عنوان انقلاب (بلاک چین) میزبان شرکت کنندگان خواهد بود و به عنوان یکی از حامیان این همایش، در نمایشگاه جانبی به ارایه آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌پردازد.
حضورفعال بانک پارسیان درهشتمین همایش بانکداری الکترونیکبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، کارشناسان بانک پارسیان در غرفه شماره 19 واقع در طبقه همکف مرکز همایش های برج میلاد توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
شایان ذکر است؛ بانک پارسیان در نمایشگاه امسال، 2 محصول جدید و مهم خود با عنوان "رمز پویا" و "میز هوشمند" در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک را نیز معرفی می‌کند. مشتریان گرامی می توانند از تاریخ 13 بهمن ماه از محصول نوین بانک پارسیان تحت عنوان " رمز پویا " بهره مند شوند.
هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در روزهای ۹ و۱۰ بهمن ماه ۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد، با حضور بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند، در حال برگزاری است.
شایان توجه است، برای حضور و بازدید از این نمایشگاه، داشتن کارت ورود به همایش الزامی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: