کد خبر: ۷۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
روز گذشته اتفاق جالبی در شرکت پارس خودرو افتاد و بر اساس حکم مدیرعامل این شرکت، رضا حسینی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت منصوب شد.
شایسته سالاری در یک انتخاببه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روز گذشته اتفاق جالبی در شرکت پارس خودرو افتاد و بر اساس حکم مدیرعامل این شرکت، رضا حسینی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت منصوب شد.
رضا حسینی پیش از این چندین سال به عنوان مشاور رسانه ای و ‌مطبوعاتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران دراین سازمان مشغول به فعالیت بود و در این مدت توانست ارتباط بسیارخوب ونزدیکی هم با رسانه ها وهم با بدنه اجرایی برقرارکند.انتخاب حسینی فقط یک انتخاب خوب نیست بلکه نقطه مثبتی درعملکرد مدیرعامل این شرکت است که حکمی درست صادرکرد و در واقع شایسته سالاری در یک انتخاب است.
گفتنی است رضا حسینی، علاوه بر مشاور رسانه ای و ‌مطبوعاتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران، مشاور رسانه ای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، گوینده اخبار ۱۷ و ۱۹:۳۰ شبکه خبر، سردبیر گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سردبیر گروه اقتصاد خبرگزاری میزان (خبرگزاری رسمی قوه قضاییه) عضو شورای سیاست گذاری و اطلاع رسانی سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران، رییس کانون فرهنگی اجتماعی حکمت را در کارنامه خود دارد.
یکی ازمهمترین اهداف درهرسازمان ارتقاء سطح بهره وری است ونیروی انسانی درآن نقشی کلیدی و محوری ایفا می کند.درواقع، تداوم حیات سازمانی و بالندگی آن به زمینه هایی چون خلاقیت، نوآوری بستگی دارد که تحقق چنین شرایطی به علل وعوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل جایگاه و نقش نیروی انسانی درسازمان است. امید است مدیریت جدید ارتباطات این سازمان درمسیر تحقق اهداف خود وهمچنین در راستای پیشبرد اهداف عالی  روابط عمومی گام‌های موثرتری را بردارد.
بدینوسیله این انتصاب بجا و شایسته راتبریک عرض نموده و ازدرگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان موفقیت وسرافرازی مسالت می نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: