کد خبر: ۷۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم افتتاح سامانه پيشخوان كارگزاري در شعب منتخب اين بانك در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخگوی سوالات آن‌ها شد كه گزیده‌ای از مصاحبه هاي منتشره درپی می‌آید.
آیین آغاز به کار کارگزاری بانک صادرات ایران در آیینه رسانه‌هابه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، آیین آغاز به کار و ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران در ٥٠ شعبه منتخب این بانک، با حضور مدیرعامل شرکت بورس برگزار شد و رسانه‌هاي مختلف بيش ٧١ نوبت نسبت به بازنشر اخبار اقدام كرده‌اند كه خلاصه اي از اخبار منتشره مجددا" بازنشر مي‌شود.
 
خبرگزاری فارس:
سوپرمارکت مالی ابزاری برای ایجاد رفاه اجتماعی خواهد بود
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سامانه پیشخوان کارگزاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید. با راه‌اندازی این سامانه، ٥٠ شعبه منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، خدمات کارگزاری ارائه خواهند کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در اقتصاد مسأله تخصیص صحیح منابع است، فلسفه شکل‌گیری علم اقتصاد را در وجود محدودیت منابع دانست و گفت: بدون هم‌افزایی بازار پول و بازار سرمایه، مسأله‌های بزرگ اقتصاد و محدودیت‌هایی مانند تأمین نقدینگی در شرکت‌های صنعتی حل نمی‌شود.
صیدی با اشاره به قدمت ٦٧ ساله بانک صادرات ایران، گستردگی شعب آن را مزیت رقابتی مهمی برشمرد و بر افزایش کارایی شعب برای ارائه حداکثری خدمات مالی و مشاوره سرمایه‌گذاری تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت بورس تهران نيز در این مراسم، اقدام بانک صادرات ایران را در راه‌اندازی درگاه جدید خدمات کارگزاری در شعب منتخب آن قابل تقدیر دانست و گامی در راستای توسعه بیشتر بازار سرمایه در مناطق مختلف کشور و تقویت تعامل بازارهای سرمایه و پول قلمداد کرد.
وی افزود: تقویت ارتباط بین بازار پول و بازار سرمایه اقدام مبارکی است و از تمامی دست‌اندرکاران در بانک صادرات ایران برای تحقق این مهم تشکر می‌کنم.
 
سایت خبری بورس نیوز:
مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:
افزایش سرمایه «وبصادر» چشم انتظار تأیید بورس
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: گزارش توجیهی افزایش سرمایه بانک صادرات تهیه شده و اکنون در مرحله بررسی قرار دارد.
وی افزود: برای فروش اموال مازاد بانک، برنامه‌ای تعیین شده که براین اساس اقدامات لازم در زمینه فروش این اموال و همچنین سهام مازاد شرکت انجام می‌شود.
صیدی با اشاره به اینکه در راستای کاهش تعداد شعب فیزیکی بانک، شعبه‌هایی که نزدیک به یکدیگرند تعطیل می‌شوند، افزود: در همین راستا شعبه‌هایی که فعالیت خود را از طریق امکانات بانکداری الکترونیک انجام دهند نیز تعطیل می‌شوند اما پیگیری‌های لازم در جهت روند تعطیلی شعب بانک با سرعت منطقی پیگیری می‌شود.
 
سایت خبری بولتن نیوز:
بانک صادرات برای هدایت سرمایه‌‌ خرد قدم مهمی برداشت
در مراسم بهره‌برداری رسمی از این سامانه، علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس تهران، اقدام بانک صادرات ایران را در راه‌اندازی درگاه جدید خدمات کارگزاری در شعب منتخب آن قابل تقدیر دانست و آن را گامی در راستای توسعه بیشتر بازار سرمایه در مناطق مختلف کشور و تقویت تعامل بازارهای سرمایه و پول قلمداد کرد.
وی گفت: ورود منابع مازاد به بازارهای مالی، آثار خیر و مثبتی دارد و تجمیع آنها در اقتصاد و تجمیع و هدایت سرمایه‌های خرد در شرکت‌ها موجب گردش چرخ کارخانجات می‌شود که از این رهگذر افزایش تولید ناخالص داخلی، تقویت اقتصاد، گسترش ثروت و رفاه عمومی حاصل می‌شود و بانک صادرات ایران با راه‌اندازی سامانه پیشخوان کارگزاری در شعب خود، در راستای تحقق این موضوعات قدمی جدی برداشته است.
 
خبرگزاری بورس ٢٤ :
مدیرعامل بانک صادرات ایران در همایش «هر شعبه یک کارگزار بورس» مطرح کرد:
پیوند بازار مالی و بازار سرمایه عاملی برای رشد اقتصادی کشور
مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: بازار مالی دارای دو بال بازار سرمایه و بازار پول است.
وی افزود: اگر این دو بازار بتوانند بزرگتر و سریع‌تر از بازار دارایی فیزیکی رشد پیدا کنند، قطعاً پیشرفت بهتری در اقتصاد کشور ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرنگار بورس نیوز، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات در همایش «ر شعبه یک کارگزار بورس» که در این بانک برگزار شد، گفت: اقتصاد ما نسبتاً بزرگ بوده اما دچار عدم تعادل شده که این امر یکی از مهم‌ترین مشکلات ناشی از تخصیص منابع است. البته مسأله تخصیص منابع را فقط دارائی‌ها برطرف نمی‌کند بلکه بالندگی و کارآمدی بازارهای مالی نیز نشان‌دهنده تخصیص بهینه منابع است.
 
سايت خبري رازِ پول :
مدیرعامل بورس تهران در آیین افتتاح سامانه پیشخوان کارگزاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران:
سوپرمارکت مالی ابزاری برای ایجاد رفاه اجتماعی خواهد بود
مدیرعامل بورس تهران در آیین افتتاح سامانه پیشخوان کارگزاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران، گفت: ورود منابع مازاد به بازارهای مالی، آثار خیر و مثبتی دارد و تجمیع آنها در اقتصاد و تجمیع و هدایت سرمایه‌های خرد در شرکت‌ها موجب گردش چرخ کارخانجات می‌شود که از این رهگذر افزایش تولید ناخالص داخلی، تقویت اقتصاد، گسترش ثروت و رفاه عمومی حاصل می‌شود.
مدیرعامل شرکت بورس افزود: بانک صادرات ایران با راه‌اندازی سامانه پیشخوان کارگزاری در شعب خود، در راستای تحقق این موضوعات قدمی جدی برداشته است.
 
سایت خبری بانکداری ایرانی:
بانک صادرات ایران بدون تسعیر ارز، زیان را کاهش داد
مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات طی گزارش ٩ ماهه اعلام کرده است که زیان شرکت کاهش پیدا کرده است و تا آخر سال، روند زیاندهی کاهشی است. البته باید در نظر داشته باشید که این رخداد بدون محاسبه تسعیر ارز به نرخ ارز ثانویه بوده و اگر تسعیر را محاسبه می‌کردیم وضعیت بهتری داشتیم، اما به دلیل ابهاماتی که داشت تسعیر با تأخیر انجام می‌شود.
حجت‌اله صیدی در مراسم راه‌اندازی سوپرمارکت مالی با اشاره به شباهت سوپر مارکت‌های مالی قبلی که توسط بانک‌های دیگر راه‌اندازی شده بود به خبرنگار بانکداری ایرانی گفت: سوپر مارکت بانک صادرات مانند نمونه‌های قبلی است، اما یکی دو آپشن اضافه دارد. به هر حال ماهیتاً با نمونه‌های قبلی تفاوتی ندارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران درخصوص افزایش سرمایه بانک اظهار کرد: افزایش سرمایه بانک در حال انجام است. مراحل قانونی برای تجدید ارزیابی در حال پایان است و باید مراحل قانونی آن طی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: