کد خبر: ۷۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی به شرح ذیل داد.
پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاببسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره) و شهدای عزیزی که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به لقاء الله پیوستند، فرصت را مغتنم شمرده تا ضمن بزرگداشت این ایام مقدس، سپاسگزاری نمایم از خانواده بزرگ بیمه ایران که به حق در تمامی شرایط حساس بر میثاق خود با ملت و میهن اسلامی مان، ایران سرفراز، پایبند بوده و برای خدمت به مردم مشتاقانه تلاش نموده اند.
ثمره این اهتمام و اشتیاق یکایک همکاران عزیزمان در همه سطوح، اعتمادی است که مردم به بیمه ایران به عنوان نهادی خدوم دارند و البته دولت محترم نیز در کنار حمایت از بیمه ایران تکالیف و مسئولیت هایی را بر دوش این شرکت نهاده است که می بایست با نهایت جدیت به مرحله اجراء در آید.
امروز پس از گدشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایطی حساس که تحریم های ظالمانه علیه ایران عزیز، اقتصاد کشور را نشانه گرفته است نقش صنعت بیمه در مقابله با خصومت های دشمنان و اعطای آرامش به جامعه پر رنگ تر و در این میان بیمه ایران به لحاظ جایگاه ویژه خود در اقتصاد کشور سهمی قابل توجه را بر عهده دارد. بیمه ایران در خلال 4 دهه گذشته در روزهای سخت دوران دفاع مقدس، بمباران های بی رحمانه شهرها و حوادث ناگوار طبیعی همواره در کنار مردم بوده و در این مقطع نیز با عزم راسخ و تکیه بر نیروهای متعهد، متخصص و غیرتمند خود ثابت خواهد کرد که برای صیانت از حقوق و حمایت از آحاد مردم و تسهیل گردش اقتصادی جامعه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد نمود. البته این اهتمام به موازات اقداماتی است که برای تغییر شرایط و اجرای راهبردهای اصلاحی شرکت در حوزه ترکیب پرتفوی و بهبود سودآوری مناسب عملیات بیمه گری پیش بینی شده است. دهه مبارک فجر امسال را همه با هم با شعار بیمه های زندگی آغاز می نمائیم و در این مسیر از تمامی ظرفیت هایمان بهره خواهیم گرفت.
این حرکت می بایست با مشارکت فعال همه ارکان شرکت و  بهره گیری کامل از همه ظرفیت های موجود باشد و قطعاً آموزش مناسب، تبلیغات مؤثر و سازماندهی اثربخش شبکه فروش، رمز موفقیت در حوزه بیمه های زندگی خواهد بود.
در خاتمه با تشکر صمیمانه مجدد از همه همکارانم، امیدوارم نتایج تلاش های ارزشمند شما عزیزان، نویدبخش ارتقاء جایگاه و سرافرازی و ثبات شرکت سهامی بیمه ایران، این سرمایه ارزشمند مردم ایران باشد.
                                                                                                 محسن پورکیانی

نام:
ایمیل:
* نظر: