کد خبر: ۷۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
مراسم آغاز همکاری مشترک میان بیمه ملت و فروشگاه زنجیره ای شهروند با حضور مدیران عامل و جمعی از مسئولان ارشد برگزار شد.
کمک به اقتصاد خانواده با آغاز همکاری مشترک بیمه ملت و فروشگاه شهروندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مسعود سریع القلم مدیرعامل شرکت شهروند در ابتدای این مراسم، آغاز این همکاری مشترک در دهه فجر انقلاب اسلامی را فرخنده دانست و افزود: کارت اعتباری بیمه ملت در شرایط سخت فعلی این امکان را فراهم می کند که مردم بیشتر خرید کنند و فشار کمتری را متحمل شوند.
وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون تلاش زیادی برای اجرایی کردن خرید اعتباری در شهروند صورت گرفت اما هیچ یک به نتیجه نرسید ، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش طرفین، خرید اعتباری از طریق بیمه ملت به ثمر رسید و مرحله آزمایشی را با موفقیت پشت سر گذاشت.
سریع القلم ضمن ابراز خرسندی از پشتوانه محکم کارت اعتباری ملت و زیرساخت ایجاد شده برای آن، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات مستمر طرفین، امکان توسعه کارت اعتباری برای مشتریان بزرگ و ویژه و همین طور سایر متقاضیان فراهم شود.
همچنین دکتر علی صلاحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت در ادامه با بیان این مطلب که در شرایط کنونی اقتصادی، مردم بیش از گذشته به خرید اعتباری روی آورده اند، اظهار کرد: بیمه ملت از جمله شرکت های پیشرو صنعت بیمه است که تلاش خود را بر تمایز در ارائه خدمات گذاشته و کارت اعتباری نیز یکی از محصولات متمایز و بی نظیر بیمه ملت در صنعت بیمه محسوب می شود.
وی، زیرساخت فنی و مالی بسیار قوی را پشتوانه کارت اعتباری عنوان کرد و افزود: مزایای این کارت با کارت های مشابه قابل مقایسه نیست و امکان خرید انواع بیمه نامه نیز از طریق آن با تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.
در این بخش پایانی این مراسم در حضور مدیران عامل بیمه ملت و شرکت شهروند؛ با خرید تعدادی کالا برای خیریه از فروشگاه شهروند بیهقی، هزینه آن توسط کارت اعتباری و کارتخوان بیمه ملت با موفقیت پرداخت شد.
 
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: