کد خبر: ۷۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
مدیرعامل بیمه "ما" به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی پیام تبریک به شرح ذیل ارسال نمود.
پیام تبریک مدیرعامل بیمه وَ وَاعَدْنَا مُوسَى ثَلاثِينَ لَيْلَةً وَ أَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِيقَاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِينَ لَيْلَةً
با فرا رسیدن بهمن پنجاه و هفت، روز‌ها با شتاب از پی هم آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند؛ چنان که شب‌ها، هم نوایی   فانوس طنین  «الله اکبر» بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت. امام آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه فجر، شکوه جاودانه‌اش را  به رخ طاغوتیان و استکبار کشید.
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.
 دهه انقلاب سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که در تاریخ تکرار نخواهد شد و یادآور روزهایی است که لحظاتش پر از همدلی در اوج فداکاری بود بی شک حفاظت از خون شهدا باعث دوام انقلاب تا امروز بوده و در  سایه سار  حضور پر برکت رهبر معظم به پیشرفت روز افزون خواهد رسید.
اینجانب با افتخار،  امروز و در همنشینی پر رمز و رازِ "انقلاب" و "چهل" که عدد  نمادینِ "بلوغ" و "تکامل" است و نمایانگر چهل سال استواری و بقاء انقلاب شکوهمند اسلامی است  ، ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفته و از پیشگاه حضرت احدیت و  سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور کشورم خواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: