کد خبر: ۷۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
از خاندان پدری تا فرزندان محمدرضا؛
معمولا وقتی درباره شجریان‌ها صحبت می‌شود، بیشتر از استاد شجریان و خانواده‌اش می‌گویند؛ اما شجریان‌ها بیشتر از این‌ها هستند. در این فیلم با خانواده شجریان بیشتر آشنا می شوید.
تقدیر آن بود که از میان این همه برادر و خواهر صدای پدر به محمدرضا به ارث برسد. اگرچه سیامک و علیرضا هم راه برادر را ادامه دادند اما به اندازه او مشهور نشدند. علیرضا شجریان برادر محمدرضا شجریان امسال گفته بود که می خواهد کارگاه تخصصی آواز به شیوه‌ی استاد "محمدرضا شجریان" برگزار کند که سرفصلهایش تدریس برخی اثارتکنیکی محمدرضا شجریان است. (تصاویر علیرضا درباره اواز و فیلم اواز خوانی سیامک) سیامک شجریان سالهاست در آمریکا سکونت دارد.
آنها یک خواهر هم دارند که به جز همین یک تصویر قدیمی، عکسی از او دردسترس نیست اما یک یادگاری از مراسم عروسی او به جا مانده است. محمدرضا شجریان تصنیف سخن عشق را به صورت خصوصی در مراسم عروسی خواهرش در فروردین ماه سال 65 در مشهد خوانده است.
 حمدعلی شجریان برادر دیگر شجریانها چهره پرداز یا همان گریمور است و در بسیاری از آثار به یاد ماندنی و خاطره انگیز سینما یا تلویزیون به عنوان گریمور حضور داشته است. او در اینستاگرام هم حضوری فعال دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار