کد خبر: ۷۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
روسای برتر شعب بانک دی در نهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور که با شعار «بهره وری شعب» ومشارکت 32 بانک و موسسه اعتباری برگزار شد ، تقدیر شدند.
از  روسای شعب موفق بانک دی تقدیر شدندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی وتبلیغات بانک دی، در این همایش که با حضور عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران ارشد بانک مرکزی و مدیران شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد از سه رییس شعبه موفق بانک دی با اعطای لوح تقدیر و جوایز تقدیربعمل آمد.  
بر اساس این گزارش در این همایش عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ اشتغال و تولید اولویت نظام بانکی است گفت: مدیران عامل بانک های خصوصی و دولتی باید در ماه های پایانی سال، اولویت خود را تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قرار دهند و از سخت گیرهایی که مانع تامین نقدینگی این واحدها می شوند خودداری کنند.  
همتی با بیان اینکه نیاز به نقدینگی بعضی از واحدهای تولیدی به دلیل افزایش نرخ ارز افزایش یافته است، افزود: از آنجا که بانک مرکزی خود را حامی تولید و اشتغال در کشور می داند بنابراین تغییرات نرخ ارز و نوسانات اقتصادی نباید مانع فعالیت واحدهای تولیدی شود و لازم است بانک ها در این زمینه با جدیت وارد میدان عمل شوند.  
رئیس کل بانک مرکزی همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به نقش مهم شعب در پیشبرد امور بانک ها بر ضرورت نظارت روسای شعب بر مصارف بانک ها تاکید کرد.  
در این همایش از حمید صادقیان، رئیس شعبه مستقل مرکزی، احمد ملاشریفی، رئیس شعبه بازار آهن تهران و علیرضا امینی خضری، رئیس شعبه آیت الله کاشانی کاشان به عنوان روسای شعب موفق بانک دی تقدیر شد.  
گفتنی است ، گردهمایی روسای موفق شعب همه ساله با هدف قدردانی و تکریم روسای موفق شعب بانکی سراسر کشور، انتقال تجربه و دستاوردهای موفق این مدیران و دستیابی به آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌های عرصه بانکی و دیدگاه‌های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: