کد خبر: ۷۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
مراسم رونمایی از آزمایشگاه استاندارد سیستم های گرمایشی تابشی با حضور حسین بابایی مدیرعامل ، ناصر فقفوری رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، علی احمدی رئیس هیئت مدیره ، فرهاد نیکزاد مشاور فراکسیون اصناف مجلس و محمد حیدری جانشین سازمان بسیج اصناف کشور برگزار شد
مراسم رونمایی از بهترین آزمایشگاه سیستم های گرمایشی تابشی در سطح خاورمیانهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین؛ حسین بابایی مدیرعامل شرکت شایان صنعت آرتان در مراسم رونمایی از مجهزترین آزمایشگاه استاندارد سیستم های گرمایشی تابشی استان زنجان در سطح خاورمیانه عنوان کرد: 11 سال است کارمان را شروع کردیم با یک محصول به عنوان محصول ابتدایی سیستم گرمایش تابشی لوله ای شروع کردیم و تا کنون 18 نوع محصول با عنوان گرماسان و سرماسان برای انواع سوله ها، سالن ورزشی، گلخانه ای و ... تولید کردیم.
وی افزود: به چندین کشور از جمله عراق و آذربایجان صادرات داشتیم و بازار هدف ما، کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس محسوب می شوند.
مدیرعامل شرکت شایان صنعت آرتان با بیان اینکه استاندارد نشان ملی ایران و اروپا را برای محصولات کسب کردیم، گفت: اکنون 20 تا 25 میلیارد ریال تراول مالی شرکت است و پتانسیل ما بیشتر از این است، ما می توانیم در زمینه تولیدات جا پای کشورهای شرقی بگذاریم. وی تصریح کرد: ما به صورت مستقیم برای 60 نفر را در قالب کارخانه و دفاتر فروش اشتغال زایی کردیم.
در این نشست ناصر فقفوری رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان اظهار داشت: تحریم‌ها یک فرصت برای پیشرفت داخلی است و از آن جایی که از لحاظ سرمایه گذاری خارجی زنجان رتبه 5 کشوری را دارا می باشد، گفت: در استان زنجان صنعت به عنوان محور انتخاب شده است و از سال 93 شروع به تکمیل و تولید صنعت در این استان شده است. وی افزود: سرمایه گذاری های خوبی در استان زنجان شده است که از لحاظ سرمایه گذاری خارجی زنجان رتبه 5 را به خود اختصاص داده است. رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه های خوبی در دهه فجر برای افتتاح وجود دارد، گفت: با توجه به تحریم ها اکنون در حوزه صنعت پیشرفت چشمگیری داشتیم با اتکا به نیروی داخلی و تحریم ها یک فرصت برای پیشرفت داخلی بوده است.
همچنین غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: در تمام فصول گذشته استان زنجان جزو 3 استان جذاب از نظر اشتغال بوده است. وی افزود: پویایی واحدهای تولیدی ما بستگی به آینده نگری و رقابت پذیری دارد. رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به بازارهای صادراتی استان بیان کرد: بخش عمده تولیدات استان با هدف دستیابی به بازار صادراتی است از 60 نوع معدن کشور 35 نوع معدن در استان زنجان پیدا می وشد.
در ادامه علی احمدی رئیس هیئت مدیره گروه شایان صنعت آرتان بیان داشت: کشور ما در جنگ اقتصادی به سر می برد، ما رویکرد مثبت گرایانه می توانیم داشته باشیم که بهترین راهکار مقابله با این پدیده است و بهترین فرصت صنایع داخلی ماست که بتوانیم با محصولات خود تولید بیشتر و با کیفیت تر می توانیم بازار منطقه را در دست بگیریم.وی افزود: ما باید روی بازار صادراتی کار کنیم برای نجات مملکت از بحران، بازار ما تشنه محصولات داخلی است.
علی احمدی افزود: در سال پیش رو (1398) باید در بازار صادراتی وارد شویم و این نیاز به حمایت دارد، وقتی تولید ما حرکت کند اقتصاد ما پویا خواهد شد.
وی تصریح کرد: 18 نوع محصول جدید تولید کردیم و رویکرد جدید ما سرمایشی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: