کد خبر: ۷۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اثرگذاری فعالیت بانک توسعه تعاون در سیستم بانکی بیشتر شده است.
اثرگذاری فعالیت بانک توسعه تعاون در سیستم بانکی بیشتر شده استمدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دومین روز از دهه فجر که در جمع مدیر، معاون و روسای شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون طی سه سال اخیر به‌ویژه سال ۹۷ از روند روبه رشدی برخوردار شده است به‌نحوی‌که انتظار می‌رود با مجموع تسهیلات پرداختی، امهالی و تمدیدی به رقم صد هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری برسد که این میزان از رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۹۵ و ۴۰ درصدی نسبت به سال ۹۶ برخوردار می‌باشد.
مهدیان بابیان اینکه بانک توسعه تعاون هم از حیث کمی و هم از حیث کیفی نسبت به گذشته از رشد قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار گردیده است اظهار داشت: در بررسی شاخص‌های عملکردی همه مولفه‌های منابع، مصارف، صدور ضمانت‌نامه، فعالیت ارزی، خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار گردیده و مسلماً این توفیق ماحصل عملکرد همه ارکان بانک به‌ویژه واحدهای اجرایی در سطح استان‌ها و شعب می‌باشد.
وی توسعه ارتباط بهتر و بیشتر با بخش تعاون را یک ضرورت دانست و دراین‌باره گفت: بخش تعاون یک ظرفیت اقتصادی و اجتماعی بی‌بدیل محسوب می‌گردد که بهره‌گیری صحیح و اصولی از این ظرفیت می‌بایست در همه سطوح بانک ساری و جاری گردد.
شایان‌ذکر است در این سفر که مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیرعامل، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست و مدیر امور شعب نیز حضور داشتند، از شعب مرکزی و شعبه شهید رجایی قزوین بازدید به عمل آوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: