کد خبر: ۷۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
این مطلب را دکتر تقی نتاج در جمع ده تن از برترين و موفق ترين روسای شعب بانک قوامین که در ساختمان بانک مرکزی ج. ا. ا. در مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانك ها حضور داشتند بیان کرد.
کارکنان موفق شعب بانک قوامین بانک جایزه گرفتندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در مراسمی که به همت موسسه عالی آموزش بانکداری برگزار شده بود ده تن از روسای شعب بانک قوامین موفق به حضور و اخذ جایزه روسای شعب برتر بانکی شدند که این جوایز با حضور دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین تحویل نامبردگان شد.
بنابراین گزارش دکتر تقی نتاج پس از اهداي جوایز روسای شعب موفق ضمن تقدیر از تلاش نامبردگان ، کسب این موفقیت را به آنان تبریک گفت. مدیرعامل بانک قوامین حضور در جمع نخبه های بانکی کشور و کسب عنوان رئیس شعبه برتر را موفقیتی پرارزش خواند و آن را حاصل تلاش و کوشش همکاران سطوح مختلف در شعبه دانست.  
وی افزود : حاصل تلاش کارکنان زحمت کش شعب که در شعبه از خود بروز می دهند وقتی با مدیریت صحیح شما تلفیق می شود حاصلش ایستادن در این نقطه افتخار است که همه در آن سهیم هستيم. دکتر تقی نتاج روسای شعب حاضر در مراسم را عصاره توانمندی هاي کارکنان شعب بانک دانست که به نمایندگی از سایر همکاران دراین محل حاضر شده اند.  
گزارش روابط عمومی بانک قوامین حاکی است مدیرعامل بانک قوامین در پایان ضمن تاکید بر تقویت انسجام سازمانی و مشارکت گرفتن از کارکنان برای هم افزایی و توانمندی ها خطاب به روسای شعب گفت : موفقیت های کسب شده توسط بانک قوامین حاصل تلاش شما و همکاران در شعبه هاست که به درستی پل ارتباطی اداره مرکزی با مشتریان گرانقدر بانک هستید. سلام و خدا قوت مرا به تمامی همکارانم در شعب خود رسانده و از آن ها از طرف بنده و هیأت مدیره محترم بانک تشکر کنید.
این گزارش می افزاید: در این مراسم که اسدی معاون بازاریابی و امور استان ها ، زیاری رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی ، شیخ الاسلام رئیس اداره امور شعب ، تیموری کارشناس اداره امور شعب و محمدی کارشناس سرمایه انسانی نیز حضور داشتند؛ آقایان علی پاداشی رئیس شعبه شهریار استان البرز ، سید رضا هاشمی رئیس شعبه دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا جعفری رئیس شعبه خیابان تهران قائمشهر استان مازندران، روح اله گودرزی رئیس شعبه شهید چمران ملایر استان همدان ، صالح شریفی راد رئیس شعبه اهر استان آذربایجان شرقی، جمشید گلشن رئیس شعبه بلوار کشاورز استان اصفهان ، غلامعباس فروتن نیا رئیس شعبه طالقانی دزفول استان خوزستان ، سید مرتضی نقیبی رئیس شعبه وکیل آباد مشهد استان خراسان رضوی، عباس سخایی رئیس شعبه ریاستی شیراز استان فارس و خالد ملکی زاده رئیس شعبه بندر پارسیان استان هرمزگان جوایز و لوح تقدیرشان را به عنوان رئیس شعبه موفق دریافت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: