کد خبر: ۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
حسين مهري، مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيامي صادر كرد.
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیدر متن اين پيام آمده است:
انقلاب اسلامی ایران حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت، جلوه اي زيبا كه با دوازدهم بهمن، سالروز ورود امام امّت به میهن اسلامي آغاز و در 22 بهمن عيد ظفرش نمايان شد.
انقلاب بزرگ اسلامي ايران، معجزه اي بود كه تجدید بنای دین، عظمت مسلمانان، نستوهی و پایداری امت اسلام، و تبلور عینی مکتب الهي را به ما هدیه کرد. در این ايام بود که ملت مسلمان ایران، تولدي نو یافت و سرمه شریعت بر دیدگان بصیرت خویش کشید و امامت و ولایت را به شایسته ترین وجه گردن نهاد و چه خون ها و عزیزانی را در این راه تقدیم کرد.
تشکیل جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملی ایرانیان بر سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ‏ای از وعده‏ خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.
امروز با آغاز دهه شكوهمند فجر، ايران اسلامي حال و هوايي ديگر دارد، زيبايي و بهروزي كه در سايه همدلي و همزباني ملت و دولت و در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياست كارآمد دولت تدبير و اميد تبلور يافته، خود نشان از آينده اي بهتر براي ميهن عزيزمان دارد.
بي شك شما همكاران عزيز با عزمي جدي و اراده اي خلل ناپذير در مسير پيشرفت و توسعه گام برخواهيد داشت تا با انجام مسئوليت هاي خود در جهت تأمين مالي پروژه هاي صنعتي و اشتغال زائي، رسالت خود را در قبال منافع ملي، آرمان هاي شهداي انقلاب، فعالان اقتصادي، مشتريان و مردم شريف اين آب و خاك محقق سازيد.
اينجانب ضمن گراميداشت اين ايام، آرزومندم با تلاش و همراهي كليه همكاران گرامي در اين روزهاي مهم و حساس همانند گذشته نقش خود را به عنوان يكي از مهم ترين بانكهاي تخصصي و توسعه اي ايران اسلامي در عرصه صنعت و معدن به خوبي ايفا نماييم و هر روز بيش از پيش، شاهد تبلور آرمان هاي انقلاب در عرصه‏ هاي ملي و بين المللي و دستيابي به موفقيت هاي پايدار در عرصه سياست هاي اقتصاد مقاومتي باشيم.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: