کد خبر: ۷۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
خسارت انبار شرکت صنایع پلاستیک پوشینه که به علت حادثه آتش سوزی متحمل خسارت های عمده ای شده بود، توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.
پرداخت خسارت آتش سوزی شرکت صنایع پلاستیک پوشینهخسارت آتش سوزی یکی از انبارهای محصولات تولیدی کارخانه شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در جاده ترانزیت تاکستان-ابهر به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۷۳۱ هزار ریال در کوتاه ترین زمان ممکن توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.
بر اساس گزارش های دریافتی، با پیگیری های مدیریت بیمه های آتش سوزی و کارشناسان رسمی دادگستری شامل بررسی علت حریق، ارزیابی فیزیکی خسارت و حسابرسی های به عمل آمده مبلغ خسارت ارزیابی و طی دو مرحله علی الحساب و قطعی از محل بیمه نامه آتش سوزی به شرکت صنایع پلاستیک پوشینه پرداخت شد.
در پی وقوع آتش سوزی با شدت و ابعاد بسیار گسترده، انبار اصلی شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در شهرستان ابهر، در روز ۱۷مرداد ماه دچار حریق شد و موجب از بین رفتن کلیه محصولات موجود در انبار این شرکت و آوار کلی سوله به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع شد. سوله و محصولات پلاستیکی BOPP موجود در آن که تولید این محصول برای اولین بار در کشور توسط این شرکت انجام شده و جهت مصارف بسته بندی کاربرد دارد، همچنین سایر محصولات تولیدی و مواد در جریان تولید به خاکستر تبدیل شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت.
گفتنی است، شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در سال ۱۳۷۶ با بهره گیری از تکنولوژی مدرن دنیا تأسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت تولید فیلم پلاستیکی BOPP برای اولین بار در ایران ، تولید فیلم پلاستیکی CAST FILM، تولید فیلم متالایز و چاپ فیلم و کلیشه سازی و… در زمینه صنایع چاپ و بسته بندی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: