کد خبر: ۷۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
بیمه سامان با امضای تفاهم نامه ای، بیمه درمان تکمیلی بنیاد ملی نخبگان را بر عهده گرفت.
آغاز همکاری مشترک «بنیاد ملی نخبگان» با «بیمه سامان»به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، تفاهم نامه این پوشش بیمه ای با حداکثر تعهدات برای نخبگان سراسر کشور، با حضور «احمدرضا ضرابیه» مدیر عامل و «دکتر داود الماسی» معاون اجرایی شرکت بیمه سامان در کنار «محمد صالح ترکستانی» معاون توسعه مدیریت و منابع و «حسن سالاریه» معاون آتی سازان بنیاد ملی نخبگان به امضا رسید.
 معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اعلام آغاز همکاری مشترک رسمی بنیاد ملی نخبگان با بیمه سامان گفت: یکی از حمایت‌های مهم بنیاد که با همکاری صنعت بیمه به نخبگان ارائه می‌شود، بیمه درمان تکمیلی با حداکثر تعهدات برای به حداقل رساندن نگرانی نخبگان و استعدادهای برتر جامعه در مواقعی است که به هر دلیل با مشکل سلامتی مواجه می‌شوند. در سال آینده نیز بنیاد ملی نخبگان علیرغم همه محدودیت های بودجه‌ای که به آن تحمیل می‌شود این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.
محمد صالح ترکستانی، با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه آغاز همکاری بین دو نهاد است، گفت: بنیاد ملی نخبگان نهادی حمایتی و سیاست‌گذار است که یکی از رسالت‌های اصلی آن حمایت از جامعۀ نخبگان است.
وی افزود: اجتماع نخبگانی در رده‌های مختلف از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان برخوردار است؛ یکی از این حمایت‌ها، اعطای تسهیلات بیمه تکمیلی به مدت يکسال است که به برگزیدگان جایزۀ علامه‌ طباطبایی، مشمولان آئین‌نامه‌های شهید کاظمی‌آشتیانی، شهید چمران، شهید احمدی‌روشن و همچنین دانشجویان مشمول آئین‌نامه‌های جایزۀ تحصیلی اعطا می‌شود.
ترکستانی ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان یکی از حمایت‌های خود را بر پایۀ صنعت بیمه استوار کرده است و در این زمینه با همکاری شرکت بیمه سامان  با بیشترین تعهدات بیمه درمان تکمیلی را برای مخاطبان خود ارائه می نماید.
وی تصریح کرد: شرکت بیمه سامان علاوه بر همۀ فعالیت‌ها و رویکردهای مالی خود، خوشبختانه دغدغه‌های ايفای مسئوليت  اجتماعی هم دارد که همین دغدغه‌ها سبب شد بتواند با بنیاد ملی نخبگان به توافق برسد. خاصه اینکه مخاطبان این بیمه نیروی‌انسانی نخبه و مستعدبرتر هستند که در واقع بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی کشورند.
ترکستانی اظهار داشت: امید است این تفاهم‌نامه آغاز همکاری و تعامل دو نهاد باشد و در آینده این بیمه نیز بتواند از ظرفیت‌های مستعدان‌برتر برای بهبود کیفیت خدمات و پیشرفت بیشتر در صنعت بیمه بهره ببرد چراکه امروزه تنها راه موفقیت در صنعت‌ مالی بکارگیری ایده و طرح نخبگانی و تجاری‌سازی‌کردن آن است.
معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: امکانات بسیار مناسبی در گروه مالی سامان وجود دارد که اگر در راستای حمایت از ایده‌های نخبگای از آنها استفاده شود، علاوه بر این مجموعه، در روند توسعه کشور نیز می‌تواند اثرگذار باشد.  
در این نشست احمدرضا ضرابیه؛ مدیرعامل شرکت بیمه سامان نیز با تشریح فعالیت‌های مجموعه سامان اعم از بیمه و بانک و سایر بخش‌های دیگر این مجموعه مالی، گفت: امید است امضاء تفاهم‌نامه با بنیاد ملی نخبگان علاوه بر خدمت‌رسانی به جامعۀ نخبگانی کشور، زمینه‌ساز همکاری و تعامل نیروی‌انسانی نخبه و ایده‌پرداز و خلاق کشور با این مجموعه شود.
وی افزود: مجموعه سامان آمادگی دارد از ایده‌ها و طرح‌های نخبگانی برای توسعۀ فضای کسب‌وکار و کارآفرینی در صنعت مالی حمایت کند. توسعۀ استارت‌آپ‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان، از بهترین راه‌های تحقق این هدف است.
ضرابیه تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده است که مدل کسب‌وکار شرکت‌‎های مالی تغییر کند و با توجه به مقتضیات و نیازهای روز اصلاح شود. در واقع امروزه خدمات بیمه‌ای در شرکت‌های مختلف تقریباً یکسان است بنابراین تنها شرکتی می‌تواند در فضای رقابت از دیگران پیشی بگیرد که بهترین بهره را از تفکر، ایده و طرح نخبگانی ببرد. ارتباط سهل با بخش‌های درمانی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی از این دست نیازها است.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان اضافه کرد: این شرکت قصد دارد در بستر استارت‌آپ با شتاب فزاینده به سمت توسعه حرکت کند؛ به همین دلیل آمادگی لازم برای همکاری با اجتماع نخبگانی، تجاری‌سازی ایده‌های آنان در حوزه‌های مربوطه و همچنین حمایت از این افراد را برای خود امری ضروری می‌داند.
حسن سالاریه؛ معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه نیروی‌انسانی متخصص و کاربلد مهمترین سرمایۀ جامعه است، بر لزوم حمایت از نخبگان، مستعدان‌برتر و مخترعان‌برگزیده تأکید کرد.
سالاریه ادامه داد: انعقاد تفام‌نامه با شرکت بیمه سامان علاوه بر پشتیبانی از نخبگان، مخترعان و مستعدان‌برتر می‌تواند زمینه‌ساز همکاری بیشتر اجتماع نخبگانی با صنعت بیمه و تزریق تفکر و ایده نخبگانی و در نهایت بهبود خدمات این صنعت شود.
الماسی معاون اجرایی بیمه سامان هم با اشاره به لزوم خدمت رسانی با کیفیت به نخبگان کشور، گفت: خدمت رسانی مطلوب و متمایز، دغدغه مشتریان شرکت های بیمه است و شرکت بیمه سامان مفتخر است علاوه بر داشتن رتبه مطلوب در بیمه های زندگی، یک شرکت پیشرو در زمینه بیمه درمان خانواده نیز هست.
وی با اشاره به این که شرکت بیمه سامان برای جلب رضایت مشتریان با شرکت خدمات رسان SOS همکاری دارد، اظهار کرد: شرکت خدمات رسان درمانت به عنوان زیرمجموعه بیمه سامان، خدمات کاملا تخصصی در حوزه بیمه های درمان ارائه می دهد.
به گفته او، بیمه سامان آماده ارائه خدمات همه جانبه به بنیاد ملی نخبگان است و از این رو با مستقر کردن تیم تخصصی در واحد مرکز تماس شرکت، پاسخ گوی همه سوالات مشتریان خواهد بود.
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: