کد خبر: ۷۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا،گسترش ضریب نفوذ بیمه درجامعه را عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم عنوان کرد.
نقش ضریب نفوذ بیمه درافزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردمبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی درجمع برخی از مدیران و مسوولان این شرکت، با اشاره به شاخص‌های آماری و عملکردی برخی نمایندگان، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تاثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش دانست و از نمایندگان خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را بعنوان پیش قراولان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.
وی با اشاره به طرح جدید این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، خدمت‌رسانی به مردم و دریافت تسهیلات بیمه‌ای و مالی از این بانک بتواند موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه درجامعه شود.
"شركت بيمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضاي رقابتي حاكم در بازار بيمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مديران، كاركنان و نمايندگان خود ضمن حفظ بيمه‌گذاران قديمي و جذب بيمه‌گذاران جديد و افزايش حق بيمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعيت خود را از لحاظ سهم در بازار بيمه به سومين شركت بزرگ بيمه‌اي كشور ارتقاء دهد.
 اين شركت از ديرباز در زمينه استانداردسازي عمليات خود با اخذ گواهينامه‌هاي مديريت ريسك، مشتري‌مداري و كيفيت خدمات در صدد متمايز کردن خدمات خويش است ".

نام:
ایمیل:
* نظر: