کد خبر: ۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
9 استارت‌آپ در چرخه دوم شتابدهي "نوين‌تک" به سرمايه‌گذاران معرفي شدندبه همت شتاب‌دهنده "نوين‌‌تک" و به منظور ايجاد فرصت‌هاي توسعه کسب و کارهاي نوپا دومين رويداد "Demo Day" اين شرکت برگزار و تيم‌هاي راه يافته به چرخه دوم شتاب‌دهنده نوين‌‌تک براي جذب سرمايه، در مقابل سرمايه‌گذاران به ارائه کسب و کار خود پرداختند.
معرفي 9 استارت‌آپ در چرخه دوم شتابدهي به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم که با حضور مهندس صدرهاشمي‌نژاد بنيانگذار اين بانک، رئيس و اعضاي هيات مديره شرکت پرداخت نوين و شماري از سرمايه‌گذاران حقيقي و حقوقي برگزار شد 9 تيم استارتاپي که از سال پيش در شتاب‌دهنده نوين‌‌تک مستقر و به فعاليت پرداخته‌اند به سرمايه‌گذاران معرفي شدند.
محمدرضا قبادي مديرعامل شتاب‌دهنده نوين‌‌تک در مراسم ارائه استارت‌آپ‌هاي چرخه دوم به سرمايه‌گذاران گفت: چرخه اول شتابدهنده نوين‌تک از آبان 96 آغاز شد و تا پايان خرداد 97 ادامه داشت و از مرداد ماه 97 وارد چرخه دوم شتابدهنده شديم. وي افزود: کسب و کارهايي که امروز خود را معرفي مي‌کنند از ميان بيش از 2100 ايده و تيم انتخاب شده‌اند که بعد از چند مرحله بررسي و ارزيابي، 9 تيم به چرخه دوم راه يافته و امروز با عبور از چالش‌هاي متعدد به مرحله ارائه به سرمايه‌گذاران رسيده‌اند.
در ادامه اين مراسم تيم‌هاي "آوافيکس" پلتفرم درخواست تعميرکار لوازم ديجيتال در محل، "ارتبات" سرويس ارتباط با مشتريان بر مبناي هوش مصنوعي، "اپتيت" پلتفرم تناسب اندام، "مقوا" پلتفرم بازار چاپ، "آي کَتِل" پلتفرم پايش هوشمند سلامت دام بر مبناي اينترنت اشياء، "کلينيکت"، پلتفرم ارتباط با مشتريان کلينيک هاي پوست، مو و زيبايي، "ويلا هاب"، پلتفرم تجميع کننده اقامتگاه‌ها، "نئولايز"، پلتفرم تحليل شبکه‌هاي اجتماعي و "رَبيت" پلتفرم جمع‌آوري داده، آناليز و مصور سازي اطلاعات، به معرفي کسب و کار خود به سرمايه‌گذاران پرداختند.
پس از پايان مراسم فرصتي فراهم شد که صاحبان ايده‌ها به گفت‌وگوي مستقيم با سرمايه‌گذاران و نيز مديران ارشد بانک اقتصادنوين بپردازند و از نزديک جزئيات مدل کسب و کار خود را مطرح نمايند.
گفتني است شتاب‌دهنده نوين‌‌تک از شرکت‌هاي زيرمجموعه شرکت پرداخت نوين آرين از گروه اقتصادنوين است که به توسعه استارت‌آپ‌ها در چهار حوزه تجارت ‌الکترونيک، تکنولوژي‌‍‌هاي مالي، اينترنت اشياء و بازي‌سازي مي‌پردازد. نوين‌‌تک با در اختيار قراردادن فضاي کار اشتراکي، سرمايه اوليه ، شبکه‌اي از مشاوران کسب‌ و کار، کارآفرينان و سرمايه‌گذاران و با برگزاري کارگاه‌ها و رويدادهاي آموزشي در حوزه کارآفريني، از تيم‌هاي نوپا تا رسيدن به مرحله جذب سرمايه و ورود به بازار حمايت مي‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: