کد خبر: ۷۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه از واحدهای ستادی مستقر در ساختمان صاحبقرانیه این بانک بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از واحدهای ستادی در تهرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان مستقر در این مدیریت‌ها دیدار کرد و در جریان عملکرد آنان قرار گرفت.
این گزارش حاکی است تهرانفر در این بازدید از مدیریت‌های امور حسابرسی داخلی، امور پرتفوی و خدمات سرمایه‌گذاری، امور مشاوره و تامین منابع مالی و امور شرکت‌ها، امور بازرسی و امور ریسک و کنترل، بازدید به عمل آورد.
در بازدید از واحدهای ستادی ساختمان صاحبقرانیه، تهرانفر از نزدیک با با کارکنان شاغل در این واحدها گفتگو کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.
تهرانفر در بازدید از مدیریت حسابرسی داخلی با اشاره به اهمیت مدیریت حسابرسی داخلی در تمامی سازمان‌ها و به‌ویژه بانک‌ها خاطرنشان کرد: کسب اطمینان از استقرار سیستم‌های کنترل داخلی مناسب و اثربخش، ثبت صحیح و کامل عملیات حسابداری بر اساس استانداردها و رعایت منافع ذی‌نفعان از جمله مهم‌ترین وظایف واحد حسابرسی داخلی است و به همین دلیل این بخش جایگاه ویژه‌ای در بانک‌ها دارد.
وی همچنین افزود: هرچند در ایران حسابرسی داخلی به‌صورت یک امر جدی در نظر گرفته نشده، اما در بانک‌ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است تا در صورت بروز خطا و اشتباه، این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد و برای آن چاره‌اندیشی شود.
بر اساس این گزارش اعظم سعیدی مدیر حسابرسی داخلی بانک با تشکر از حضور مدیران عالی بانک برای بازدید از این مدیریت، توضیحاتی راجع به عملکرد این مدیریت به مدیرعامل و هیات همراه ارائه کرد.
تهرانفر در بازدید از مدیریت پرتفوی و خدمات سرمایه‌گذاری و مشاوره و تامین منابع مالی و امور شرکت‌ها تصریح کرد: بررسی، شناسایی و انتخاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بانک و مشتریان آن از جمله وظایف این مدیریت است.
وی همچنین افزود: این اقدام همچنین کسب سود حداکثری و حفظ منافع سهامداران را در پی خواهد داشت و به همین دلیل وظایف مهمی بر عهده همکاران این مدیریت قرار دارد.
بر اساس این گزارش عباس شهریاری توضیحات لازم را در خصوص وظایف و عملکرد این مدیریت‌ها به مدیرعامل و هیات همراه ارائه کرد.
تهرانفر در بازدید از مدیریت بازرسی، با تبیین جایگاه بازرسی در بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: نظارت و حصول اطمینان از میزان انطباق امور انجام شده با کلیه مقررات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در بانک از جمله مهم‌ترین وظایف مدیریت بازرسی است که البته کار دشوار و پیچیده‌ای است و همکاران با درایت و دقت به وظایف خود عمل خواهند کرد.
بر اساس این گزارش حجت‌الله سلطانی مدیر امور بازرسی بانک با ارائه توضیحاتی مدیرعامل و هیات همراه را در جریان عملکرد این مدیریت قرارداد.
در ادامه مدیرعامل در بازدید از مدیریت امور ریسک و کنترل با اشاره به وظایف مدیریت ریسک در بانک‌ها خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری برای کنترل تمامی ریسک‌ها از جمله ریسک اعتباری، ریسک بازار و ریسک عملیاتی و ارائه پیشنهادهای لازم برای کاهش ریسک‌ها، از جمله مهم‌ترین وظایف مدیریت ریسک است. همکاران مدیریت ریسک بانک با شناسایی دقیق ریسک‌های احتمالی به مدیران بانک در جهت تصمیم‌گیری‌های کلان کمک خواهند کرد.
همچنین ایمان نوربخش، مدیر امور ریسک و کنترل در خصوص عملکرد این مدیریت توضیحاتی را به مدیرعامل و مدیران ارشد ارائه کرد.
گفتنی است مدیرعامل بانک در جریان این بازدیدها، از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این واحدها تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: