کد خبر: ۷۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: امروز خوشبختانه تصویر بسیار خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسوولان کشور نقش بسته است و همگان حتی رقبا، از بانک ملت به نیکی یاد می کنند.
تصویر بسیار خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسوولان نقش بسته استدکتر محمد بیگدلی در جمع کارکنان بانک ملت فارس  با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از تلاش های آنان قدردانی کرد و افزود: اقتصاد کشور در شرایط فعلی به حمایت بانک ها نیاز مبرم دارد و بخش تولید و اشتغال نیازمند تقویت و تامین سرمایه در گردش از سوی بانک ها است.
دکتر بیگدلی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که یک واحد تولیدی و خدماتی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل یا نیمه تعطیل شود و بخشی از کارمندان و کارگران خود را اخراج کند زیرا مسوولیت شرعی و قانونی و اقتصادی ما حکم می کند که مانع این امر شویم .
وی تصریح کرد: وظیفه اصلی و مهم بانک این است که در این شرایط نامطلوب اقتصادی، در مقابل دشمنی که تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارد و درپی به زانو درآوردن کشور ما از طریق تحریم های اقتصادی است، بایستیم و از تعطیل شدن واحدهای اقتصادی جلوگیری کنیم.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که با تزریق سرمایه در گردش به این واحدها و با حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال در جامعه، علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود، خواهیم توانست یک تصویر ذهنی بسیار مثبت از بانک ملت در بین مردم و مسوولان ایجاد کنیم که البته جذب منابع برای تامین نقدینگی فعالان اقتصادی امری ضروری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: