کد خبر: ۷۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
بانک گردشگری به عنوان تنها بانک تخصصی کشور در حوزه گردشگری حضوری فعال در دوازدهمین دوره این نمایشگاه دارد.
حضور و رونمایی از دو خدمت جدید بانک گردشگری در نمایشگاه گردشگریبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف معرفی ظرفیت های صنعت گردشگری ایران و بررسی زمینه های رشد و توسعه این صنعت ارز آور با حضور سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای داخلی و خارجی فعال در حوزه گردشگری برگزار می‌شود و گروه مالی گردشگری به‌عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری کشور و بانک گردشگری به عنوان بانک تخصصی در این نمایشگاه حضوری فعال خواهند داشت.
گفتنی است دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک گردشگری در سالن 35 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
 
رونمایی از دو خدمت جدید بانک گردشگری
بانک گردشگری در جریان دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری از دو خدمت جدید خود رونمایی خواهد کرد.
طرح تسهیلاتی جدید گردش کارت اعتباری و طرح تسهیلاتی 6 در 4 دو خدمت جدید بانک گردشگری است که در جریان این نمایشگاه از آن رو نمایی می شود.
این گزارش حاکیست: گردش کارت اعتباری با هدف ارائه به مشتریان بانک جهت تامین مالی خدمات سفر و گردشگری طراحی گردیده است تا متقاضیان بتوانند با استفاده از این اعتبار نسبت به خرید خدمات سفر و پرداخت اقساطی آن اقدام نمایند.
بر اساس مکانیزم های تعریف شده برای این کارت، تسهیلات لازم برای توسعه خدمات گردشگری در مسیر های پر سفر کشور نظیر خرید بلیت هواپیما ، خرید خدمات اسکان و اقامت برای دارندگان این کارت اعتباری فراهم گردیده است.
گفتنی است این دو طرح که با هدف خدمت رسانی بیشتر به مشتریان و همچنین حمایت از صنعت گردشگری طراحی شده تاثیر فراوانی در رشد و توسعه این صنعت مهم و ارز آور خواهد داشت.
لازم به ذکر است دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک گردشگری در سالن 35 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: