کد خبر: ۷۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
همزمان با چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ايران، دومين شعبه بانک قرض الحسنه مهرايران در شهرستان بروجرد استان لرستان با حضور عيسي امامي عضو هيات مديره، يوسف نجدي مدير امور استانها، نورالله نظريان مدير شعب اين استان و جمعي از مسئولين و معتمدين افتتاح شد.
افتتاح دومین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بروجردبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي، ضمن تبريک چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و ايام ا... دهه فجر افزود: اميدواريم با تقارن افتتاح اين شعبه و دهه فجر فرصتي براي خدمت روزافزون براي جامعه باشد.
وی گفت: یکی از اعتقادات و باورهای که مردم انتظار دارند، بحث اقتصاد و بانکداري اسلامي است و به هر حال با علم به اينکه از لحاظ قوانين و بحث اداره امور بانكي رعايت مي شود اما اين دغدغه و نگراني را دارند كه اين نوع روش شايد به سبب اجراي كار از مسير بانكداري اسلامي خارج باشد.
امامی اظهار داشت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۱۱ سال فعالیت در عرصه بانکداري قرض الحسنه، عملکرد خوب از خود ارائه داده است و از لحاظ بانکداري اجتماعي و بانكداري اسلامي در جايگاهي است كه ما به آن افتخار مي كنيم.
وی با اشاره به رشد ۸۲ درصدی بانک قرض الحسنه مهر ایران و کسب رتبه اول کشور در سال گذشته تصریح کرد: امسال نيز با رشد بيش از ۴۰ درصد باز هم رتبه اول كشور را كسب كرديم كه اين نشان دهنده جايگاه اين بانك در بين مردم مي باشد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطر نشان کرد: در سال گذشته قریب به ۷۵۲ هزار نفر معادل ۸۲ هزار ميليارد ريال تسهيلات دريافت کرده اند و امسال نيز بيش از يک ميليون فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰۵ هزار ميليارد ريال اعطا شده است.
وی گفت: اگر این همراهی مردم ادامه داشته باشد و بانک بتواند سهم بیشتري از بازار را در اختيار بگيرد قطعاً خدمات قرض الحسنه بيشتري را ارائه مي دهد و گامهاي موثري را در راستاي ترويج بانکداري اسلامي بر خواهد داشت.
عیسی امامی با اشاره به ظرفیت هاي خوب استان لرستان اذعان داشت: در حال حاضر شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در اين استان منابع بالايي را جذب کرده و خدمات ارزنده اي را به مشتريان خود ارائه داده است.
وی افزود: انتظار می رود مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان لرستان از اين فرصت به دست آمده به خوبي استفاده کند تا بتوانيم موجبات خدمت رساني بيشتري را براي مردم فراهم کنيم.
در ادامه، نوراله نظریان مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان، ضمن خیرمقدم به مدعوين گفت: همزمان با چهلمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي دومين شعبه بانک قرض الحسنه مهر ايران در شهرستان بروجرد با هدف افزايش رضايتمندي مشتريان، ايجاد دسترسي مطلوب و حضور مستمر براي ارائه خدمات به مراجعين و نيزدر راستاي بهينه سازي شبکه شعب افتتاح شد.
وی افزود: انشاء الله با افتتاح این شعبه بتوانیم گام مثبتی در راستاي رضايتمندي مشتريان، خدمت به جامعه و کمک به بهبود معيشت مردم شهرستان بروجرد برداريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: