کد خبر: ۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
از سوی فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد
بعد از اتفاق های پیش آمده در طول دوران سرمربیگری کارلوس کی روش و روابط جنجالی او با برانکو و دیگران حالا فدراسیون فوتبال ایران برای عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را در بند‌های ۶ گانه تعریف کرده است.
۶ بند لازم برای عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی فوتبال
بعد از اتفاق های پیش آمده در طول دوران سرمربیگری کارلوس کی روش و روابط جنجالی او با برانکو و دیگران حالا فدراسیون فوتبال ایران برای عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را در بند‌های ۶ گانه تعریف کرده است. این بندها به شرح زیر است:

۱- سرمربی تیم ملی برای مصاحبه با رسانه‌ها و مطبوعات باید هماهنگی لازم را با فدراسیون فوتبال انجام دهد و خارج از برنامه هماهنگی حق مصاحبه ندارد. در واقع او باید ابتدا با فدراسیون هماهنگ کند و بعد صحبتی بکند، در غیر این صورت جریمه مالی برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

۲- سرمربی تیم ملی اجازه ندارد درباره باشگاه‌ها مصاحبه کند و متعاقباً اگر مربیان باشگاه‌ها هم درباره تیم ملی صحبت کنند جریمه‌ای برای همه آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

۳- سرمربی تیم ملی باید به فوتبال پایه ایران نظارت داشته و رابطه خوبی بین او و مربیان این تیم‌ها وجود داشته باشد. از نظر فدراسیون همه این تیم‌ها در یک چرخه هستند و باید ارتباط خوبی بین یکدیگر برقرار کنند.

۴- غیر از ۲ مربی خارجی، بقیه اعضای کادر فنی تیم ملی باید ایرانی باشند. البته او می‌تواند مشاور فنی خارجی هم داشته باشد.

۵- سرمربی تیم ملی باید در ماه ۳ بازی لیگ‌برتر را از نزدیک تماشا کند.

۶- سرمربی تیم ملی باید در طول لیگ حداقل ۳ جلسه هم‌اندیشی با مربیان لیگ برتری داشته باشد و در زمان تعطیلات لیگ هم کلاس‌های دانش‌افزایی را برای مربیان برگزار کند.

حالا با توجه به قوانین سفت و سختی از طرف فدراسیون فوتبال برای سرمربی آینده تیم ملی ایران در نظر گرفته شده است، باید دید کدام سرمربی به دستورات و قوانین جدید فدراسیون به شکل اصولی عمل خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار